Fitness Seller

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Ik bestel altijd bij Myprotein. Nooit geen problemen ondervonden en altijd besteld binnen de 10 dagen.
5Kg wey concentraat (chocolate smooth) voor 47£ en 24 proteinerepen (met 28 gr whey per reep) voor 31£.
Rete goedkoop als je het mij vraagt.

Die 'alternativieven' zijn ephedra-producten op basis ma ma huang of sida cordfolia. Merk je zeker meer van als andere fatburners die ze in de benelux verkopen. Maar niet te vergelijken met een eca-stack.
Ah kijk, nuttige informatie, was ik nog niet van op de hoogte. Wil nog wel echt ff een goede ECA stack zien te scoren, desnoods wat meer betalen.

Heeft iemand nog andere aanbevelingen naast de ECA Stack van Diamond Labs?

Bij bodyactive-online is bijvoorbeeld wel de Stacker 2 van M Double You te krijgen, claimed ook dat het een ECA stack is: [Link niet meer beschikbaar]

Zelfde website bied bijvoorbeeld ook zooi aan van Black China Labs, iemand hier ook ervaring mee?

Ah kijk, nuttige informatie, was ik nog niet van op de hoogte. Wil nog wel echt ff een goede ECA stack zien te scoren, desnoods wat meer betalen.

Heeft iemand nog andere aanbevelingen naast de ECA Stack van Diamond Labs?

Bij bodyactive-online is bijvoorbeeld wel de Stacker 2 van M Double You te krijgen, claimed ook dat het een ECA stack is: [Link niet meer beschikbaar]

Zelfde website bied bijvoorbeeld ook zooi aan van Black China Labs, iemand hier ook ervaring mee?

Stack 2 is met ma huang
Black China labs is met Side Cordfilia

Beiden zijn ephedra, ze worden dan gecomineerd met white willow bark (als aspirine) en cafeine.

Als je toch voor een ephedra-product gaat, koop je beter sida cord. bij bulkpowders.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik denk dat je ECA-stack vanaf nu gewoon op de zwarte markt moet kopen (zoals de meesten hier nu al doen).

Stack 2 is met ma huang
Black China labs is met Side Cordfilia

Beiden zijn ephedra, ze worden dan gecomineerd met white willow bark (als aspirine) en cafeine.

Als je toch voor een ephedra-product gaat, koop je beter sida cord. bij bulkpowders.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik denk dat je ECA-stack vanaf nu gewoon op de zwarte markt moet kopen (zoals de meesten hier nu al doen).

Aight, thanks voor het advies. Ben genoeg geïnformeerd :)

heeft er iemand ervaring met deze site?

[Link niet meer beschikbaar]

wil natuurlijk wel zeker zijn dat ik iets krijg toegestuurd als ik iets bestel he ;)

Om nog even terug te komen op de eerdere discussie in dit topic over de ECA stacks van UK webshops. Ben bij musclecharge de Diamond Labs vervanger tegen gekomen, namelijk: Ultimate EPH Stack ECA 30+ ([Link niet meer beschikbaar])

Iemand ervaring met deze stack? Reviews op musclecharge geven aan dat deze niet onder doet aan de Diamond Labs stack.

Om nog even terug te komen op de eerdere discussie in dit topic over de ECA stacks van UK webshops. Ben bij musclecharge de Diamond Labs vervanger tegen gekomen, namelijk: Ultimate EPH Stack ECA 30+ ([Link niet meer beschikbaar])

Iemand ervaring met deze stack? Reviews op musclecharge geven aan dat deze niet onder doet aan de Diamond Labs stack.

Lijkt mij gewoon een echte ECA-stack. Maar de ingredienten (en hoeveelheden) staan er niet bij.

Lijkt mij gewoon een echte ECA-stack. Maar de ingredienten (en hoeveelheden) staan er niet bij.
Ah chill dat jij weer reageert, hoopte er al op :)

Heb ff wat gegoogled naar deze stack

• Op dit forum claimen ze:
ok ive got a fat burner called:
eca 30+ ultimate eph stack.

contains:
ephedrine 30mg
caffeine 200mg
asprin 50mg

(bron: [Link niet meer beschikbaar])

• Website die puur deze ECA stack verkoopt(wel ongelooflijke shady website) geeft ook:
ECA 30 + ...

• Contains 60 Capsules Per Bottle
  • Provides Higher Dosages of Ingredients Than Competitors Products !
  • May Increase Basal Metabolic Rate (BMR) Through a Process Known as Thermogenesis
  • Contains 1 Months Supply in each Bottle
  • Is One of The Most Cost Effective Weight Management Supplements On the Market!
What's In ECA 30 + ?

• Ephedrine - 30mg
  • Caffeine - 200mg
  • Aspirin - 50mg
(bron: http://www.eca-30.co.uk/what-is-eca-30.html)

Eerste twee bronnen zijn dus beetje subjectief en de laatste bron is een beetje een shady website. Al met en al zijn het wel eenduidige waarden dus lijkt het mij wel correct.

Grappigste is zelfs dat ze claimen dat ze beter zijn dan Diamond Labs
ECA 30 + is the newest and strongest fat burner. The ultimate ECA combination - Go Beyond Diamond Labs.

Anywho, lijken deze waarden een beetje te kloppen WillyW? Thanks for the input.

De verhoudingen zijn iets anders als bij bijv. ECA van Diamond Labs.

Maar het ziet er een echte ECA-stack uit. Dus niet met ephedra.
Zou ongeveer even goed moeten werken als andere ECA-stacks.

Ik verwacht dat het snel uitverkocht zal zijn.

Jammer dat de diamond labs bijna niet meer te krijgen is of heel duur. Heb nog 1 potje staan, maar wil wel weer een bijna of beter product..

Goed eph product met een site met paypall betaal mogelijkheden?

Ik zie dat een hoop mensen ephedrine hcl kopen in de UK. Vragen jullie dan of ze iets doen in de trant van de producten bijv in een grote whey pot duwen en de factuurlijst veranderen in onschuldige spullen?

LOL denk je dat hun daar rekening mee gaan houden? Als het in de UK legaal is gaat het gewoon op de post. Heb ook weleens M-drol besteld met een pot musclemilk en dat zat gewoon in een grote doos met Predator Nutrition erop in koeienletters. Vanuit de UK komt gewoon alles aan als je het mij vraagt. USA is een ander verhaal.

LOL denk je dat hun daar rekening mee gaan houden? Als het in de UK legaal is gaat het gewoon op de post. Heb ook weleens M-drol besteld met een pot musclemilk en dat zat gewoon in een grote doos met Predator Nutrition erop in koeienletters. Vanuit de UK komt gewoon alles aan als je het mij vraagt. USA is een ander verhaal.

Als je dat vraagt en een redelijke hoeveelheid bestelt, en het niet illegaal is, why not?

Heb de black widow besteld voor een maatje. Kan je binnenkort zeggen of die de moeite is of niet. Zelf heb ik geen ervaring met eph.

Die black widow is met Ephedra dat werkt minder goed dan efedrine.
Zit in deze wel efedrine? staat alleen eph.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven