seetjetoebak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah kijk, nuttige informatie, was ik nog niet van op de hoogte. Wil nog wel echt ff een goede ECA stack zien te scoren, desnoods wat meer betalen.Die 'alternativieven' zijn ephedra-producten op basis ma ma huang of sida cordfolia. Merk je zeker meer van als andere fatburners die ze in de benelux verkopen. Maar niet te vergelijken met een eca-stack.
Ah kijk, nuttige informatie, was ik nog niet van op de hoogte. Wil nog wel echt ff een goede ECA stack zien te scoren, desnoods wat meer betalen.
Heeft iemand nog andere aanbevelingen naast de ECA Stack van Diamond Labs?
Bij bodyactive-online is bijvoorbeeld wel de Stacker 2 van M Double You te krijgen, claimed ook dat het een ECA stack is: [Link niet meer beschikbaar]
Zelfde website bied bijvoorbeeld ook zooi aan van Black China Labs, iemand hier ook ervaring mee?
Stack 2 is met ma huang
Black China labs is met Side Cordfilia
Beiden zijn ephedra, ze worden dan gecomineerd met white willow bark (als aspirine) en cafeine.
Als je toch voor een ephedra-product gaat, koop je beter sida cord. bij bulkpowders.
---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------
Ik denk dat je ECA-stack vanaf nu gewoon op de zwarte markt moet kopen (zoals de meesten hier nu al doen).

Om nog even terug te komen op de eerdere discussie in dit topic over de ECA stacks van UK webshops. Ben bij musclecharge de Diamond Labs vervanger tegen gekomen, namelijk: Ultimate EPH Stack ECA 30+ ([Link niet meer beschikbaar])
Iemand ervaring met deze stack? Reviews op musclecharge geven aan dat deze niet onder doet aan de Diamond Labs stack.
Ah chill dat jij weer reageert, hoopte er al opLijkt mij gewoon een echte ECA-stack. Maar de ingredienten (en hoeveelheden) staan er niet bij.

ECA 30 + is the newest and strongest fat burner. The ultimate ECA combination - Go Beyond Diamond Labs.
heeft er iemand ervaring met deze site?
[Link niet meer beschikbaar]
wil natuurlijk wel zeker zijn dat ik iets krijg toegestuurd als ik iets bestel he![]()
Jammer dat de diamond labs bijna niet meer te krijgen is of heel duur. Heb nog 1 potje staan, maar wil wel weer een bijna of beter product..
Goed eph product met een site met paypall betaal mogelijkheden?
Heb de black widow besteld voor een maatje. Kan je binnenkort zeggen of die de moeite is of niet. Zelf heb ik geen ervaring met eph.

Ik zie dat een hoop mensen ephedrine hcl kopen in de UK. Vragen jullie dan of ze iets doen in de trant van de producten bijv in een grote whey pot duwen en de factuurlijst veranderen in onschuldige spullen?
LOL denk je dat hun daar rekening mee gaan houden? Als het in de UK legaal is gaat het gewoon op de post. Heb ook weleens M-drol besteld met een pot musclemilk en dat zat gewoon in een grote doos met Predator Nutrition erop in koeienletters. Vanuit de UK komt gewoon alles aan als je het mij vraagt. USA is een ander verhaal.
Als je dat vraagt en een redelijke hoeveelheid bestelt, en het niet illegaal is, why not?
Heb de black widow besteld voor een maatje. Kan je binnenkort zeggen of die de moeite is of niet. Zelf heb ik geen ervaring met eph.