AndroidHealthClinic

Het bullshit-dieet dat keto heet.

• Topic Starter Topic Starter
er is niet veel over te vertellen, 2 jaar gestopt met trainen, veel vet bijgekomen, terug begonnen, eerst low carbs en daarna keto dieet + 7 op 7 cardio en 5 dagen krachttraining en spiergeheugen.. voor de rest mag je je cynische manier van schrijven ook voor jezelf houden ;)

Of je cijfers kloppen niet, of je hebt alles FLINK aangedikt, of je bent een genetisch wonder. Als het laatste het geval is mijn excuses. Als het laatste niet het geval is heb ik alle reden om te zeggen dat het bullshit is.

Of je cijfers kloppen niet, of je hebt alles FLINK aangedikt, of je bent een genetisch wonder. Als het laatste het geval is mijn excuses. Als het laatste niet het geval is heb ik alle reden om te zeggen dat het bullshit is.

moet je zelf weten, mensen die hier op het forum zitten en mijn logs hebben gevolgd vroeger weten genoeg dat ik geen e-warrior ben die met valse cijfers komt aanzetten. het is allemaal geen rocketscience en mensen maken alles ingewikkelder dan het is door hele studies en "bullshit"

• Topic Starter Topic Starter
Als je heel veel vet hebt is 28kg vetverlies met een goed afgestemde hoeveelheid kcal + cardio zeker haalbaar in 3 maanden. Het is een mooie prestatie maar zeker haalbaar. Heb dit ook al eerder gezien. Helaas zal het geen pure vetmassa zijn, maar ook wat spier en vocht.

Dan zou t kunnen, maar meneer beweerd zelfs massa aangekomen te zijn. Impossibru

Terug
Naar boven