- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat me wat worden op dominator zaterdag, zullen er wss heel wat afgevoerd worden :/

Bij de UP! was het goed te doen toen, net als bij 1992 is 4 you.. Veel water daar, heerlijk kunnen afkoelen.
In de tenten geen doen. Bij de Main brandde je ook weg.. Weinig anders gezien die dag dan de eerstgenoemde 2![]()

Gaat me wat worden op dominator zaterdag, zullen er wss heel wat afgevoerd worden :/
Denk het ook, vooral in die hongkong violence tent. +35 graden zon heel de dag op de tent, en dat in combinatie met drugs en weinig drinken is gedoemd om out te gaan.
Hopelijk is het nog beetje te doen bij de open areas.
En als er doden gaan vallen wordt er sectie verricht op het lichaam. Sporen van mdma aangetroffen dus gestorven aan mdma. Let op mijn woorden

Nja denk dat vooral bij de mainstage gek gaat worden, alhoewel het daar niet zo opvalt,.. mensen die gewoon wat nemen omdat ze niet beter weten en veel te weinig drinken en de brandende zon op hun kop..
wordt zoiets niet eerder stilgehouden door de organisaties? Is mij toch altijd verteld![]()
hahaBest leuke app he. Heb ook al keer kaarten gewonnen!! Ga helaas niet naar LL. Niet echt mijn muziek.Zulke zaken worden zelden maar breed uitgemeten in de media uit oogpunt van respect voor de nabestaande(n). Meestal is het laatste bericht over zoiets; Onderzoek moet nog uitwijzen of er sprake is van alcohol en/of drugs ge-/misbruik. Oid...
---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
Mij te heet voor al die festivals.. Ik ga verkoeling zoeken op het strand @ Latin Lovers @ The Beach.. Nog meer DBBers die deze kant op gaan? En Ja tickets via imin gewonnenhaha
Best leuke app he. Heb ook al keer kaarten gewonnen!! Ga helaas niet naar LL. Niet echt mijn muziek.
Toevallig nog mensen naar de zwarte cross op zaterdag?

Nog mensen die willen meeten morgen? Ik meet wss met JWdoetookmee en Obee
waarschijnlijk veel bij de industrial en 2de hardcore tentals je me ziet tik me ff aan! Heb korte trainingsbroek van nike aan, tanktop en waarschijnlijk nog australian met planeten op maar denk dat ik deze enkel 's avonds aandoewaarschijnlijk veel bij de industrial en 2de hardcore tent
Moet je eig ff app groep aanmaken voor wie willen meeten![]()
Wel behoorlijk warm maar was wel enigszins uit te houdenGeen flauw idee waar dat was heb vooral veel op het strandje gestaan.Was op tijd gaan pitten en vanochtend vergeten te kijken. Maar was goed feestjeWel behoorlijk warm maar was wel enigszins uit te houden
Joaa. 3: mall of desolation <3 Dat bass hnnnngggg

Geen flauw idee waar dat was heb vooral veel op het strandje gestaan.![]()
Het geluid was daar wel prima, maar hele dag bij hardstyle staan op dominator is wel btje gay. 3 was die witte tent naast hardstyle, die wat verder op het water lagHardstyleHet geluid was daar wel prima, maar hele dag bij hardstyle staan op dominator is wel btje gay. 3 was die witte tent naast hardstyle, die wat verder op het water lag

Lol, wist niet dat je ging man, anders hadden we wel ff kunnen meeten
Tot een uur of 4 was het imo echt niet uit te houden, vooral in het water gezeten.. 2 dikke blaren op beide voeten![]()
Heb alleen gemeet met JWDoetookmee. Was goed warm idd, maar veel in tenten gestaan dus geen last gehad van de zon. Vond het wel enigszins uit te houden, ook al moest ik niet proberen om lang te hakken