XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dominator was zeker lekker.
Rond 12u was het wel het warmst na mijn gevoel maar als je eenmaal aan de gang was was het allemaal wel uit te houden.

Vooral terror frenchcore en main geweest, endshow was ook erg vet

Had je ff in dit topic moeten kijken :p Heb alleen gemeet met JWDoetookmee. Was goed warm idd, maar veel in tenten gestaan dus geen last gehad van de zon. Vond het wel enigszins uit te houden, ook al moest ik niet proberen om lang te hakken :p
Waar was jij vooral dan?

Uurtje of 2 aan het strand gelegen, daarna veel in de early (waar echt snoeihard werd gedraaid) en main natuurlijk..
Volgende keer toch maar oordoppen halen, heb al zo'n constante piep, word er niet beter op :(

Leuk feestje

Wat heb ik uberveel commenaar gehad WAT ZWEEET JIJ VEEL :o man ga weg 35 graden why the f**k zweet jij niet

Was hard eindshow was top en ook nog ff industrial geweest dat was helemaal beuken lol! Fucking druk ook bij hardstyle had ik niet verwacht

Uurtje of 2 aan het strand gelegen, daarna veel in de early (waar echt snoeihard werd gedraaid) en main natuurlijk..
Volgende keer toch maar oordoppen halen, heb al zo'n constante piep, word er niet beter op :(

Early was nice idd maar wel t*ring warm. Jammer want bewegen werd er niet echt aangenaam door

Wat heb ik uberveel commenaar gehad WAT ZWEEET JIJ VEEL :o man ga weg 35 graden why the f**k zweet jij niet

Was hard eindshow was top en ook nog ff industrial geweest dat was helemaal beuken lol! Fucking druk ook bij hardstyle had ik niet verwacht

Verbaasde me daar idd ook over. Stond helemaal vol. Het geluid was er wel goed

GPRO;8649813[B zei:
]Wat heb ik uberveel commenaar gehad WAT ZWEEET JIJ VEEL :o man ga weg 35 graden why the f**k zweet jij niet[/B]

story of my life :(

Geluid bij Hardstyle was iets te goed. Op main hoorde we op sommige momenten het geluid van hardstyle er doorheen komen, dat kan je niet echt maken als HC feest. Vond het geluid op main ook maar wat zachtjes staan eigenlijk.
Early daarentegen was wel lekker hard! Maar wat een figuren lopen er rond op Domenator hahah

• Like
Waarderingen: GPRO
Ik ben dan gister niet op een festival geweest, maar heb me wel voorgenomen geplande festivals te cancelen en kaartje te verkopen als 30+ graden wordt verwacht. Kan er totaal niet tegen.

Ik ben dan gister niet op een festival geweest, maar heb me wel voorgenomen geplande festivals te cancelen en kaartje te verkopen als 30+ graden wordt verwacht. Kan er totaal niet tegen.

Scheelt wel als het aan water is.. Ik word er zelf ook helemaal lam van, maar om 't uur ff in het water en dan kan je weer door.

Scheelt wel als het aan water is.. Ik word er zelf ook helemaal lam van, maar om 't uur ff in het water en dan kan je weer door.

Niks voor mij om elke keer mezelf onder te dompelen in het water en dit de hele dag te moeten herhalen als je weer opgedroogd bent. Ik pas dan liever. Jaja aansteller blabla groetjes

Denk er hetzelfde over sander.. mij te heet

Niks voor mij om elke keer mezelf onder te dompelen in het water en dit de hele dag te moeten herhalen als je weer opgedroogd bent. Ik pas dan liever. Jaja aansteller blabla groetjes

Is voor mij ook maar eenmalig, volgende keer cancel ik 't ook idd.

zwembroek aan, shirt uit, en gaan. geen probleem!

Joaa. 3: mall of desolation <3 Dat bass hnnnngggg

Zowat heel de middag in deze tent gestaan, was super met die wind die er af en toe doorheen ging! Bass stond ook lekker hard inderdaad! Geluid bij de main sloeg me ook wat tegen, en was jammer dat het bij de frenchcore zo verschrikkelijk druk was :/

Trouwens ook wel lekker als je van de main naar de ehbo moest, lekker ff heel het terrein over lopen

Idd, maar ik had het overal bloedheet man.. Zelfs savonds zweette ik me nog de t*ring, totdat die regen begon :heart:

Ja was overal warm idd, maar in de early tent was het nog warmer dan buiten :o

Geluid bij Hardstyle was iets te goed. Op main hoorde we op sommige momenten het geluid van hardstyle er doorheen komen, dat kan je niet echt maken als HC feest. Vond het geluid op main ook maar wat zachtjes staan eigenlijk.
Early daarentegen was wel lekker hard! Maar wat een figuren lopen er rond op Domenator hahah

Klopt. Komt ook grotendeels door de wind, maar dat zou niet mogen gebeuren idd.

Geen stimulanten pakken dan, scheelt zo'n 15-20 graden :p

zwembroek aan, shirt uit, en gaan. geen probleem!
Ieder z'n ding, hele dag uit alle macht proberen te zorgen dat het zweet van mijn kop niet in mijn ogen komt gaat mij wat te ver.
Ja was overal warm idd, maar in de early tent was het nog warmer dan buiten :o

Klopt. Komt ook grotendeels door de wind, maar dat zou niet mogen gebeuren idd.

Geen stimulanten pakken dan, scheelt zo'n 15-20 graden :p
Dan blijf ik sowieso al liever thuis.

Terug
Naar boven