Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Was goed uit te houden met de bewolking vond ik.
Alleen het leek af en toe net een zandstorm met al dat stof in de lucht.

Was goed uit te houden met de bewolking vond ik.
Alleen het leek af en toe net een zandstorm met al dat stof in de lucht.

Had een wit shirt aan toen en kwam met een bruine terug .. Is al in de was geweest maar zitten nog steeds vlekken op

Had een wit shirt aan toen en kwam met een bruine terug .. Is al in de was geweest maar zitten nog steeds vlekken op

Same :o
Had ook zand in mn oog en had me net daarvoor nog ingesmeerd met zonnebrand, wrijf ik die shit in me oog :roflol: +-1 uur een tranend oog gehad, zwaar irritant

Verbaast me niks.. Hoop buitenlanders ook, last ergens 40%?

Ik ga niet naar zo bijster veel festivals per jaar 3-5 dus om nou te cancellen als het heet is.. maar ik trek die hitte echt slecht ik denk serieus het ergst van iedereen. Feest was afgelopen en er kwamen nog steeds mensen naar me toe van gaat het wel?? Maargoed ik kan er al niet goed tegen, gewicht, stims en AAS gaan allemaal niet samen I guess.

Zoiezo niet erg slim om veel drugs te nemen met die warmte..
Ik heb het bij alcohol gehouden deze keer.
De sfeer die er hing was ook super relaxed moet ik zeggen!

Same en mee eens. Had wel wat bij maar geen behoefte aan gehad

ik ga nog liever een discussie over quantum mechanica aan met een geestelijk gehandicapte dan een discussie over drugs met de gemiddelde nederlander

ik ga nog liever een discussie over quantum mechanica aan met een geestelijk gehandicapte dan een discussie over drugs met de gemiddelde nederlander

:roflol:

al flink veel discussies gehad met dit soort mensen, willen nooit toegeven en alles is slecht! natuurlijk is dat ene kratje bier wat ze elke dag opzuipen niet slecht want dat is "legaal"

even een discussies gestart ter bescherming van onze drugsgebruikers:cool:

Zal weinig uithalen.
Meeste mensen zien drugs toch als de doodsoorzaak #1 op festivals.
Niet gekeken naar drank en verdere consequenties (DUI etc)
Want ja alcohol is legaal, wiet en xtc eigenlijk niet dus is dat automatisch slechter ... :rolleyes:

Zelfde gaat ook weer op voor AAS en die 'taboes' IMO

ik discussieer niet meer met de gemiddelde idioot, snap ook niet hoe sommigen dat op dbb vol kunnen houden

Ben niet lang bij alle stages geweest maar vond over het algemeen het geluid verre van top en er werd m.u.v. de hkv tent nou ook niet bepaald hard gedraaid..

Ben niet lang bij alle stages geweest maar vond over het algemeen het geluid verre van top en er werd m.u.v. de hkv tent nou ook niet bepaald hard gedraaid..

Geluid van de main was echt slecht, was alleen fijn als je recht achter die "palen" met speakers stond midden in het publiek. Terror vond ik nu ook niet wauw en de frenchcore ook niet.. Misschien beetje schrik voor weer een geluidsoverlast boete? Al meen ik te hebben gelezen dat die vorig jaar maar 9000 euro bedroeg.. lijkt me peanuts voor zo'n festival toch?

Vond de setjes sowieso niet denderend op de main, vooral afsluiter vond ik echt tegenvallen. Was meer breakcore dan echte hardcore..

Brb 6kg zwaarder dan toen ik thuiskwam vannacht 03.00 lol

Terug
Naar boven