Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

rond die koers ben ik er ook pas, zoek niet echt om daar 10 uur te gaan staan haha

Mwah ik houd er altijd wel van om zo lang mogelijk ergens te zijn, al is dit wel beter voor mn portemonnee denk ik. Helemaal nuchter is dat moeilijk uit te houden lijkt me :p

kom net een foto van je tegen op ultrasonic op facebook martijn :roflol: schattig

met nadine

Zwarte cross was geslaagd bij de dance :-p

Mijn vriendin vond de viper en tommy goed draaien op XL. De sfeer was wel gezellig en goed vertelde ze!! Alleen bij de kluisjes hing een aggeresief sfeertje.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Zwarte cross was geslaagd bij de dance :-p

Mijn vriendin vond de viper en tommy goed draaien op XL. De sfeer was wel gezellig en goed vertelde ze!! Alleen bij de kluisjes hing een aggeresief sfeertje.

Ik vond het een prima feest, helemaal gezien de tickets praktisch gratis waren.
Was er pas vanaf 20;15 maar geluid etc was hard zat. Ook paar bekenden van Dominator tegen gekomen dus dan is het al snel gezellig.
Volgend jaar zeker terug :D

Indruk:
243eo3m.jpg

27ysqpk.jpg

2ih47i8.jpg

Stage ziet er nog redelijk goed uit voor de prijs. Had er minder van verwacht

Oeee.. exciting.. zaterdag dancevalley!

Zijn er nog meer mensen die zin hebben om te meeten? Op het groepje na wat reeds in openingspost is genoemd?

Klim misschien wel over het hek :P Ga dat geld niet uitgeven voor DV :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.631
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.633
Als het feest is afgelopen ja :D

Dr liepen op Ultrasonic ook wel heel wat Binkie-klasse beveiligers hoor, sjonge. Ripped maar agressief en niet heel snugger over het algemeen. Het gros herkende ik wel; waren vroeger uitsmijters bij de Crazy Kangaroo in IJsselstein volgens mij.

Helaas denken vele beveiligers dat ze god en van de politie zijn.... Het gros verkloot het voor die paar toffe gasten die wel normaal met het publiek om kunnen gaan. Daar gelaten wat voor klote volk je vaak tegen komt.

Bro's, zijn er deze zomer nog ergens wat 'goedkope' feestjes te vinden in de buurt van Noord-Brabant dat iemand weet. Genre's: house/deephouse of early/hc.

Is een leuk festival juist! Maar erg ver weg als je niet een heel weekend gaat.

Zondag Dekmantel it is!

Voor de lineup hoef je iig niet te gaan. Ken mss 5 artiesten ofzo. Ga wel een weekend, nog proberen kaarten met camping te regelen want alle campings in de buurt zitten vol :(

Terug
Naar boven