Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Vond die wel beetje vergelijkbaar. Loudness denk iets harder dan Qapital nog.

ja ik wil ook velen malen liever naar Loudness met djs als Hardstyle Mafia,Main Concern, Prefix & Density en Regain ga ik liever hier naar toe omdat die gewoon snoei hard zijn.. Qapital lijkt mij gewoon en beetje een kleine hardbass.. nu nog even de rest over halen :D

Als je harder wilt.. beter gewoon hardcore feestje pakken :o

ben nu 1 HC feestje volledig geweest, was wel klein feestje opzich ma wel echt kicken !

en nog keer laatste uurtje ergens geweest, gewoon pure terror toen haha :D:D

lliever wel HS feest dan HC denk, maar we shall see :)

Qapital was mijn mooiste feestje van 2014, kraakhelder geluid, mooie lichten en vooral veel drugs:thumbs:

ja ik wil ook velen malen liever naar Loudness met djs als Hardstyle Mafia,Main Concern, Prefix & Density en Regain ga ik liever hier naar toe omdat die gewoon snoei hard zijn..

Qapital lijkt mij gewoon en beetje een kleine hardbass..

nu nog even de rest over halen :D

Loudness stan toch ook artiesten die het nog niet helemaal gemaakt hebben en de kans krijgen, dat vindt ik mooi. Qapital weet je heel goed wat je kunt verwachten van de artiesten, en als je op partyflock kijkt kun je ze elk weekend zien.

LOUDNESS ftw, de derde keer alweer, 1e x klokgebouw. Hoe is t geluid daar?

23 mei is ook 1992 festival!
Hoef ik niet meer naar Decibel voor die ene area :p

Had wel graag naar HoH gegaan, volgend jaar dan maar.

En zet me s op de lijst voor Awakefest!

Nog mensen naar Timewarp in Mannheim?

Loudness stan toch ook artiesten die het nog niet helemaal gemaakt hebben en de kans krijgen, dat vindt ik mooi. Qapital weet je heel goed wat je kunt verwachten van de artiesten, en als je op partyflock kijkt kun je ze elk weekend zien.

LOUDNESS ftw, de derde keer alweer, 1e x klokgebouw. Hoe is t geluid daar?

Klokgebouw was de bass echt dik

Terug
Naar boven