AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand vnv te vinden op xxlerator?

mensen vanavond nog in ZAK te vinden?

hij vond er geen zak aan denk

huehue

Hoe was het in Zak? Wou ook graag weer heen, laatste x was met partyraiser maart vorig jaar dus werd wel weer tijd. Uiteindelijk voor t eerst in Dieka (Markelo) geweest, 2,5 Radical Redemption, hij draaide heerlijk en veel afwisseling. Nieuwe nummer van hem (Die b*ch) erg lekker:D

Hoe was het in Zak? Wou ook graag weer heen, laatste x was met partyraiser maart vorig jaar dus werd wel weer tijd. Uiteindelijk voor t eerst in Dieka (Markelo) geweest, 2,5 Radical Redemption, hij draaide heerlijk en veel afwisseling. Nieuwe nummer van hem (Die b*ch) erg lekker:D

Dieka :o Kom ik ook vrij regelmatig. Gemiddelde leeftijd van 14 en veel ruzies :o Mja bij gebrek aan beter...

haha kut tent, mannetje of 100 ook intotaal over de hele avond veel mensen vdk, time table dikke schijt.. lag iemand oo de grond te schuimbekken endoen beveiliging gaf geen ene f**k. iemand werd nokkie geslagen hele bek kapot, beveiliging gaf weer. geen f**k ahah

vooral erg rustig dat was gewoon jammer

haha kut tent, mannetje of 100 ook intotaal over de hele avond veel mensen vdk, time table dikke schijt.. lag iemand oo de grond te schuimbekken endoen beveiliging gaf geen ene f**k. iemand werd nokkie geslagen hele bek kapot, beveiliging gaf weer. geen f**k ahah

vooral erg rustig dat was gewoon jammer
Ah jammer man.
In vervolg beter naar Index - Panic Room als je toch naar Duitsland gaat.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Dieka :o Kom ik ook vrij regelmatig. Gemiddelde leeftijd van 14 en veel ruzies :o Mja bij gebrek aan beter...
Kom je daar nog :o Das miene jeugd man :D

Ah jammer man.
In vervolg beter naar Index - Panic Room als je toch naar Duitsland gaat.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Kom je daar nog :o Das miene jeugd man :D

Ja zo af en toe.. Voel me er altijd wel vrij oud ja.

enlighten me

mensen nkf IN vooor LOUDNESS 7 maart in klokgebouw te Eindhoven?
Gewoon mooi ramhok. Begint met early hs, dan raw tot 4.00 en daarna tot 7 uur hardcore. 10 gaare Duisters en een paar verdwaalde nlders, maar altijd leuk sfeertje. Dikke prima.

23 mei is ook 1992 festival! Hoef ik niet meer naar Decibel voor die ene area Had wel graag naar HoH gegaan, volgend jaar dan maar. En zet me s op de lijst voor Awakefest! Nog mensen naar Timewarp in Mannheim?
Wil graag timewarp gaan, maar aangezien ik een tijdje terug ben geweest en het met onze hoop zo bruut hebben gemaakt (tot einde gebleven, goed stuk in de namiddag al), wilt er niet echt nog volk mee. Iedereen heeft een of meerdere dagen extra verlof moeten vragen :')

Terug
Naar boven