MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Gewoon mooi ramhok. Begint met early hs, dan raw tot 4.00 en daarna tot 7 uur hardcore. 10 gaare Duisters en een paar verdwaalde nlders, maar altijd leuk sfeertje. Dikke prima.

haha das altijd wel lekker ja, alleen als niemand is vind ik eg kut

benieuwd of loudness mijn verwachtingen gaan overtreffen

Beveiliging geeft nooit een f**k in zak. In zak leef je echt zonder regels , ze snuiven aan alle kanten van de tafels af.

@BeatModeOn, loudness is echt moeilijk dik, 2x maassilo geweest en klokgebouw schijnt nog vetter te zijn. Ben benieuwd.

Beveiliging geeft nooit een f**k in zak. In zak leef je echt zonder regels , ze snuiven aan alle kanten van de tafels af.

@BeatModeOn, loudness is echt moeilijk dik, 2x maassilo geweest en klokgebouw schijnt nog vetter te zijn. Ben benieuwd.

ja kerel stond gewoon te snuiven op zijn dranken kaartje aan de bar terwijl bar personeel er naar keek :rolleyes:

Gewerkt in mallorca acher de bar waar volendammers kwamen. Vroegen om een bijzettafeltje om coke te kunnen snuiven: "Tuurlijk joh, alsjeblieft".

Alles kan en mag daar. Wel tof maar niet elke discotheek moet zo zijn. 1 keer gezien dat een jongen werd meegenomen wegens dealen. Achteraf gehoord dat die wel echt hard de sjaak was.

Loudness in klokgebouw is echt gruwelijk vet. Superdik geluid en echt leuke locatie, zeker een aanrader!
Zo idd, lekkere line up had je daar!
Goed feest geweest dus?

Zeker wel! Echt superdik geluid altijd in duitsland :)

In Update (Meppen) nog veel erger, daar werken ze met een pasje..

bij Schalke ben ik toen eens geweest en daar had je ook pasjes waar je geld op moest zetten maar je komt 9 vd 10 keer niet uit met het bedrag wat je er op hebt staan.. ajax heeft dit systeem ook dacht ik

komen veelal dj's die over het alge.meen te hard draaien voor veel feestjes !
Te hard? Kent duidelijk dr terror nog niet:o
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ik altijd zo veel mensen zie zitten tijdens die feesten in van die (tussen)ruimtes? Begrijp daar echt nooit wat van...
Teveel drugs, zitten op x is heerlijk en saaie mensen die moe zijn.
Ik ga altijd zitten en kom helaas niet meer van mijnn gat af. Zit dan zeker te genieten maar heb er later altijd spijt van. Mooiste feestje ooit op op speed+x gehad. Op het einde konden ze me naar buiten tillen door krampen in mijn kuiten :roflol:
Huh ik heb elk feestje dat ik kramp heb van mijn heup tot mijn kuiten. Duidelijk geen ervaren feestganger:trollface:
23 mei is ook 1992 festival!
Hoef ik niet meer naar Decibel voor die ene area :p

Had wel graag naar HoH gegaan, volgend jaar dan maar.

En zet me s op de lijst voor Awakefest!

Nog mensen naar Timewarp in Mannheim?
Harmony is het ziekste feestje van het jaar! Vooral als je van de hardere stijlen houdt. Nee, niet hardstyle, maar terror.
Dat komt tegenwoordig volgens mij best veel voor
Wat voor feestjes ga jij dan? Ik heb dat nog nooit meegemaakt:o

Huh ik heb elk feestje dat ik kramp heb van mijn heup tot mijn kuiten. Duidelijk geen ervaren feestganger:trollface:

Harmony is het ziekste feestje van het jaar! Vooral als je van de hardere stijlen houdt. Nee, niet hardstyle, maar terror.

heg gaat om hardstyle niet over dikke noisekick oid, veel dj's van Spoontech worden denk ik vaak te hard ervaren door veel hs liefhebbers ;)

heg gaat om hardstyle niet over dikke noisekick oid, veel dj's van Spoontech worden denk ik vaak te hard ervaren door veel hs liefhebbers ;)

Precies. Spoontech goed vertegenwoordigd, maar ook veel artiesten van Theracords, wat net een ander stukje hardstyle is als bv. Minus is More en A2 records. Bass Protocol was de afgelopen edities ook zo'n feestje, schandalig dat ze nu een special doen met E-Force..

verkapte kijk mij hard zijn want ik luister terror post

Over weekje of 2 terrordrang. Hop!

En zijn er hier nog verdwaalde dbb'ers die reverze gaan? :D

Dbbers/doorgesnove annaboowltjes/gabbers naar sickest squad vrijdag in de time out?

Terug
Naar boven