Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Loudness stan toch ook artiesten die het nog niet helemaal gemaakt hebben en de kans krijgen, dat vindt ik mooi. Qapital weet je heel goed wat je kunt verwachten van de artiesten, en als je op partyflock kijkt kun je ze elk weekend zien.

LOUDNESS ftw, de derde keer alweer, 1e x klokgebouw. Hoe is t geluid daar?

komen veelal dj's die over het alge.meen te hard draaien voor veel feestjes !

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ik altijd zo veel mensen zie zitten tijdens die feesten in van die (tussen)ruimtes? Begrijp daar echt nooit wat van...

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom ik altijd zo veel mensen zie zitten tijdens die feesten in van die (tussen)ruimtes? Begrijp daar echt nooit wat van...

je bedoelt bij de kluisjes/ toiletten/ garderobe?
moe of wachten denk ik? dunno ik zit nooit.

Van x krijgen veel mensen waaronder ikzelf betonnen poten waardoor je alleen maar wilt zitten. Als je eenmaal gaat zitten kom je niet meer van je gat af.

moet je wT minder gebruiken.... ;)

moet je alleen niet achteraan gaan staan :o
Wie gaat er dan ook achteraan staan ????????????????????
Mensen die niets gebruiken die moe zijn, mensen die te hard gaan, of mensen die zoals Hertog-Jan zegt meer in de knuffel/chill modus raken tijdens de come down
Van x krijgen veel mensen waaronder ikzelf betonnen poten waardoor je alleen maar wilt zitten. Als je eenmaal gaat zitten kom je niet meer van je gat af.
:p
moet je wT minder gebruiken.... ;)
Of wat anders

Wie gaat er dan ook achteraan staan ????????????????????

Mensen die niets gebruiken die moe zijn, mensen die te hard gaan, of mensen die zoals Hertog-Jan zegt meer in de knuffel/chill modus raken tijdens de come down

:p

Of wat anders

ja of wat anders ja kan ookk, sprak op Hardbass nlg iemand die stond gewoon TE strak dat die amper kon bewegen zej dje

ja of wat anders ja kan ookk, sprak op Hardbass nlg iemand die stond gewoon TE strak dat die amper kon bewegen zej dje

Ik ga altijd zitten en kom helaas niet meer van mijnn gat af. Zit dan zeker te genieten maar heb er later altijd spijt van. Mooiste feestje ooit op op speed+x gehad. Op het einde konden ze me naar buiten tillen door krampen in mijn kuiten :roflol:

Terug
Naar boven