XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Als je even de tijd hebt gewoon telkens f5'en..

Was voor defqon weekend tickets ook telkens te laat, uoteindelijk maar gewoon 100 betaalt
Volgensmij kun je voor defqon nog beter een kaartje op ticketswap halen vlak.voor tijd, bijna alle kaartjes gaan voor minder weg.

Trouwens herinner me nu ineens weer dat ze bij de peuken bar op de camping, muntjes in een b&f whey pot gooide :roflol:

Zo ik kom ook eens bovendrijven na defqon :roflol:
Volgende keer toch maar iets rustiger aan :D

Aanstaande zaterdag zomerkriebels... Wie gaat er nog meer?

Bananenmilkshake is nuchter al zwaar goor. De whey shake variant is zum kotzn. Maar goed, ik vind al snel iets te zoet en trek eigenlijk alleen de Vanille variant dus ik ben vast een zeikerd ;)

Iemand nog Awakenings morgen?

Gaan er nog mensen naar Craft festival?

Ik zou alleen al 30 euro betalen voor gunz 4 hire alleen. Nog steeds zoekende na een filmpje van kings of the underground tijdens the gathering :(

Ik zou alleen al 30 euro betalen voor gunz 4 hire alleen. Nog steeds zoekende na een filmpje van kings of the underground tijdens the gathering :(

Vond srs dat ze niet goed draaiden, vond de opbouw van begin naar eind niet echt goed namelijk..

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Gunz for hire komt trouwens ook craft 25 juli hoxy

Laatst bewerkt:
Ja, daarom zeg ik dat ik al 30 euro alleen zou betalen om hun weer te zien.

Wat

Terug
Naar boven