- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan @ Main Concern, beste setje van 't hele weekend imo.
Volgende feestje wat vast staat is Qlimax. Zal vast nog wel wat tussen komen maar niks geplant. Ga ook rustig elke maand een paar centen op de spaar zetten, want feestjes zijn onverwacht duur
Volgende feestje wat vast staat is Qlimax. Zal vast nog wel wat tussen komen maar niks geplant. Ga ook rustig elke maand een paar centen op de spaar zetten, want feestjes zijn onverwacht duur

DefQon was op zich een topfeest. We hebben echt vet mazzel gehad met het weer. Het zag er echt onwijs grauw uit de hele dag, maar er zijn amper een paar druppels gevallen. Heel wonderlijk, maar ik klaag niet.
Van het terrein afkomen was echt een fucking ander verhaal zeg. We zijn gebleven tot de eindshow. Was leuk, maar eerlijk gezegd niet bijzonder. Vorig jaar stonden we rond die tijd vlak bij de uitgang, ik denk dat we dat volgend jaar maar weer doen. Het kostte ons een goed uur/anderhalf uur om uberhaupt bij onze auto te komen, zo fucking druk was het. Daar ging de ellende verder. Er was blijkbaar een ongeluk gebeurd waardoor de boel op de hoofdweg opgehouden werd. Niet dat t veel uitmaakte, want wij kwamen urenlang het terrein niet eens af vanwege de bizarre drukte. Hebben letterlijk iets van 2 uur in de rij gestaan, waarbij we misschien 10 meter opgeschoten zijn.
Toen er daarna ineens een ventje naast onze auto stond die ons doodleuk vertelde dat we om moesten keren en een andere uitgang moesten nemen. Blijkbaar had iemand in al zn wijsheid toch maar besloten om de kiss&ride route open te gooien. Goeie beslissing, alleen wel 2 uur te laat! Daarna was het nog een goed uur rijden; ik geloof dat we uiteindelijk rond 4 uur thuis waren ofzo. Terwijl het feest dus om 11 uur stopte
Iemand een filmpje van Kingz of the underground tijdens de gathering? Mooiste moment van defqon.

Iemand nog dominator ticket over voor een schappelijke prijs?
Shit was ineens uitverkocht waar normaal een paar dagen voor staan
Ja echt heerlijk ! Wou net zeggen tegen een maat dat ik hoop dat ze die draaien, 2 sec later kwam die erop
The Gathering sws fucking dikke sfeer
---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------
Www.ticketswap.nl id gaten houden
Ben vaak net te laat als een goede prijs voorbij komt,
zijn meer van dat soort sites maar dan betaal je snel 90 a 100 euro hehe