Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zaterdag Wish! :)

Denk dat het niet zo druk zal zijn op wish met bijna 40graden:)

Klopt.. Maar ik ga gewoon. Denk niet dat je geld terug krijgt als je niet gaat i.v.m. de temperatuur.

Inderdaad gecondoleerd alvast voor alle Wish bezoekers. Moet er niet aan denken om met zo'n temperatuur in de massa te staan. Ik zweet al bij 25 graden meer dan zat. Wil ik t naar mn zin hebben daar, dan zou ik volledig nekkid moeten gaan ;)

Klopt.. Maar ik ga gewoon. Denk niet dat je geld terug krijgt als je niet gaat i.v.m. de temperatuur.

Ik zou ook gewoon gaan hoor, je blijft toch niet thuis vanwege de zon?
Goed insmeren, schaduw opzoeken en genoeg eten en drinken.
Drugswise zou ik wat rustiger aandoen omdat ik niet zou weten hoe ik reageer op zulke hitte en drugs maar volgens mij kan t best een leuke ervaring worden.
Veel plezier!

ZVfAEbY.jpg

jijwat

Inderdaad gecondoleerd alvast voor alle Wish bezoekers. Moet er niet aan denken om met zo'n temperatuur in de massa te staan. Ik zweet al bij 25 graden meer dan zat. Wil ik t naar mn zin hebben daar, dan zou ik volledig nekkid moeten gaan ;)
Dit.
Ik zou ook gewoon gaan hoor, je blijft toch niet thuis vanwege de zon?
Goed insmeren, schaduw opzoeken en genoeg eten en drinken.
Drugswise zou ik wat rustiger aandoen omdat ik niet zou weten hoe ik reageer op zulke hitte en drugs maar volgens mij kan t best een leuke ervaring worden.
Veel plezier!

Al kreeg ik geld toe, ging ik nog niet bij die temperatuur naar welk festival dan ook. Ik steun, puf en hijg ook al als het richting 25 graden gaat, laat staan 40 graden. Zie mezelf al midden in de zon of in z'n bloedhete tent staan dansen :o

Wens iedereen die wel gewoon tegen de warmte kan veel plezier zaterdag, maar kijk alsjeblieft een beetje uit met wat je naar binnen gooit. Uitdroging en oververhitting liggen op de loer.

Ik gooi niks naar binnen :)

Er zijn airco's in de tenten, cooling-down places, watersproeiers, gratis water en een gratis insmeerbalie op wish uit voorzorg.

Ik gooi niks naar binnen :) Er zijn airco's in de tenten, cooling-down places, watersproeiers, gratis water en een gratis insmeerbalie op wish uit voorzorg.

gewoon aan de pillen gaan en om de 30 minuten jezelf laten insmeren door zo'n insmeerchick

Aircos in de tenten? Dat zou voor t eerst zijn, maar wel goed dat ze t doen. Die insmeerbalies zag ik bij DefQon ook al. Volledig overbodig met die grauwe bende overigens, maar goe ;)

^

Haha dat sowieso niet. Ik ga ook gewoon, maar vrolijk word ik dr niet van. Kan eeeecht niet tegen die hitte.
Wel benieuwd hoeveel slachtoffers ik voorbij ga zien komen

Ik ga miss ook nog free festival :o

3 weeks in a row dan haha

Ik ga miss ook nog free festival :o

3 weeks in a row dan haha

Terug
Naar boven