MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hoeft ook niet altijd drugs te zijn. Terugweg van nuchter Qlimax was ik gewoon in slaap gevallen tijdens het rijden. Werd wakker en stond stil op de snelweg :o Toen me maatje een klap gegeven en gevraagd of hij ook even wakker kon blijven. Vervolgens verder gaan rijden en weer (allebei) in slaap gevallen. Werd toen weer wakker en toen rolde we net een afrit van een tankstation in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.122
Een dag wakker + een nacht wakker en veel dansen.. Er hoeft niet altijd drugs of drank in het spel te zijn om het onverantwoord rijden te noemen natuurlijk..

• #5.124
17 jaar, erg jong :(

Sorry maar als je je wenkbrauwen epileert en er zo bij loopt is het misschien maar beter ook...

Sorry maar als je je wenkbrauwen epileert en er zo bij loopt is het misschien maar beter ook...

Grappig proberen te doen is best okay, maar dan moet je dat wel weten te timen. :rolleyes:

Hoe kun je nou grapjes maken over het overlijden van een 17jarige jongen. Damn.

Net zoals het achterlijk is dat je zo jong bent en drugs gebruikt terwijl je er helemaal niet mee om kan gaan.

Net zoals het achterlijk is dat je zo jong bent en drugs gebruikt terwijl je er helemaal niet mee om kan gaan.

Als je wat achtergrondinfo bij elkaar had gezocht, dan was je er achtergekomen dat die jongen suikerziekte heeft. Daarnaast is er helemaal niet bekend of hij wel of niet drugs heeft gebruikt.

En dan nog, dan moet je het maar met de dood bekopen? Echt een zielige bekrompen gedachte.

Laat ik het zo zeggen, als het door drugs gebruikt is kan ik er maar moeilijk medelijden mee hebben.

Al helemaal als je ook nog eens een ziekte onder de leden hebt.

asovolk uit Rotterdam ook altijd...

• #5.133
Poeh, 17 jaar. Das wel een heel jong geval zeg. Lullig.

Aanwezig op Q-base :D

zonde van die gozer. 17 jaar damn.

Onbegrijpelijk trouwens hoe sommigen zo gevoelloos kunnen reageren met dat het zo misschien beter is ook. totaal geen vermogen tot empathie. Mensen maken nou eenmaal fouten, dat maakt je mens.

Gisteravond op Flirterz geweest in Beachclub Vroeger, topfeestje.

Ook kaartje binnen voor X-Qlusive Holland.

Terug
Naar boven