Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Aircos in de tenten? Dat zou voor t eerst zijn, maar wel goed dat ze t doen. Die insmeerbalies zag ik bij DefQon ook al. Volledig overbodig met die grauwe bende overigens, maar goe ;)

Hoe weet ik niet, maar ik ben nog nooit zo bruin geweest in m'n gezicht na defqon. Klein beetje verbrand zelfs :roflol:

Zaterdag free festival, ben benieuwd. Ga er gewoon heen en kijk wel of ik het uit hou. Of ik nou op een festival ben of ergens anders, het is overal zo warm. Ga de hele dag zo min mogelijk bewegen, tot de zon langzaam verdwijnt en dan even een uurtje heel hard beuken. :thumbs:

Zaterdag free festival, ben benieuwd. Ga er gewoon heen en kijk wel of ik het uit hou. Of ik nou op een festival ben of ergens anders, het is overal zo warm. Ga de hele dag zo min mogelijk bewegen, tot de zon langzaam verdwijnt en dan even een uurtje heel hard beuken. :thumbs:

Nu blijf ik definitief thuis..

Ben bang voor vikingen :(

Zaterdag ook survivallen op Wish :eek2:

Free Festival aankomend weekend, dan een weekendje rust, dan Dedicated en het weekend daarna C.R.A.F.T

:D :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.111
Ik wens iedereen alvast veel sterkte op zaterdag :D
Decibel met 35+ graden staat nog steeds in mijn geheugen gegrift :eek:

Paradigm 8 augustus iemand in?

Nog iemand overleden tijdens Wish of Free? Niks over gehoord eigenlijk...

• #5.115
Volgens mij geen doden te betreuren afgelopen weekend op de festivals (Y)

Niks gebeurt door de warmte. Wel een dikke carcrash op de A6 waarschijnlijk vanaf Free festival 's avonds

Nog iemand overleden tijdens Wish of Free? Niks over gehoord eigenlijk...

Warmte was opzich ook nog wel te doen vond ik. Maar denk ook wel dat de meesten overdag een beetje rustig aan gedaan hebben. 'S avonds was het prima temperatuurtje.

Niks gebeurt door de warmte. Wel een dikke carcrash op de A6 waarschijnlijk vanaf Free festival 's avonds

Ja dat gebeurt volgens mij behoorlijk vaak. Was bij DefQon ook het geval. Echt totaal total-losse auto's daar. We zagen zelfs een wiel MET deel van de as compleet los liggen. Dikke kans dat het festival gangers waren met iets teveel op. Meen me ook te herinneren dat daar wel een dode bij gevallen is. Kan het dan ook niet aanraden om zwaar tripped-out nog te gaan rijden. Levensgevaarlijk.

Warmte was opzich ook nog wel te doen vond ik. Maar denk ook wel dat de meesten overdag een beetje rustig aan gedaan hebben. 'S avonds was het prima temperatuurtje.

Ja uiteindelijk vond ik het ook vrijdag een stuk heter dan zaterdag. 'S avonds ook meer bewolking hier. Maar aangezien er bij normale temps al regelmatig doden vallen kun je er gevoegelijk van uit gaan dat dit meer geluk dan wijsheid geweest is ;)

Ja dat gebeurt volgens mij behoorlijk vaak. Was bij DefQon ook het geval. Echt totaal total-losse auto's daar. We zagen zelfs een wiel MET deel van de as compleet los liggen. Dikke kans dat het festival gangers waren met iets teveel op. Meen me ook te herinneren dat daar wel een dode bij gevallen is. Kan het dan ook niet aanraden om zwaar tripped-out nog te gaan rijden. Levensgevaarlijk.

Kan me nog wel herinneren dat ik keertje als bijrijder mee reed door de schipholtunnel 's nachts, Spacete hem helemaal mn pan uit :o Kan je nagaan als ik aan het rijden was...

• #5.120

Ja uiteindelijk vond ik het ook vrijdag een stuk heter dan zaterdag. 'S avonds ook meer bewolking hier. Maar aangezien er bij normale temps al regelmatig doden vallen kun je er gevoegelijk van uit gaan dat dit meer geluk dan wijsheid geweest is ;)

Er zijn regelmatig doden te betreuren in het verkeer nav feestjes.. Volgens mij niet zo lang geleden nog vanuit I Love Techno..

Terug
Naar boven