- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe bijna niet anders. In het begin van de dag vertrekken we samen naar het festival, een uur later is iedereen elkaar kwijt maar vormen er groepjes omdat er wat wordt rondgebeld etc. Nog 3 uur later kan niemand meer deftig typen dus loop je maar wat rond en op het einde vinden we mekaar altijd miraculeus terugJe kan gewoon alleen ergens heen toch? Heb ik vorig jaar ook best veel gedaan, zo'n groot festival leent zich daar prima voor![]()

Same, wel vaker lekker in mn eentje bij Partyraiser/Mad Dog gestaan en de vrienden ergens anders waren.Je kan gewoon alleen ergens heen toch? Heb ik vorig jaar ook best veel gedaan, zo'n groot festival leent zich daar prima voor![]()
Ik doe bijna niet anders. In het begin van de dag vertrekken we samen naar het festival, een uur later is iedereen elkaar kwijt maar vormen er groepjes omdat er wat wordt rondgebeld etc. Nog 3 uur later kan niemand meer deftig typen dus loop je maar wat rond en op het einde vinden we mekaar altijd miraculeus terug![]()
Ik vind dat echt heerlijk, meestal wel beetje bijhouden waar je heen gaat in groepsapp zodat je soms nog met vrienden staat maar verder lekker rondjes lopenSame, wel vaker lekker in mn eentje bij Partyraiser/Mad Dog gestaan en de vrienden ergens anders waren.
'groepsapp', ik woon in België, daar is whatsapp onder een heel deel mensen nog een stuk minder gekend als in NederlandIk vind dat echt heerlijk, meestal wel beetje bijhouden waar je heen gaat in groepsapp zodat je soms nog met vrienden staat maar verder lekker rondjes lopen
Maar constant op die gsm tokkelen zit er niet in. Ook gaan we in het begin eens rondlopen en hebben we onze 'plaatsen' vastgesteld. Zo weten we ongeveer waar iedereen staat als we aan een bepaalde stage aankomen, moest er iemand van ons staan.Dat is ook wel handig op zich, maar whatsapp niet kennen'groepsapp', ik woon in België, daar is whatsapp onder een heel deel mensen nog een stuk minder gekend als in NederlandMaar constant op die gsm tokkelen zit er niet in. Ook gaan we in het begin eens rondlopen en hebben we onze 'plaatsen' vastgesteld. Zo weten we ongeveer waar iedereen staat als we aan een bepaalde stage aankomen, moest er iemand van ons staan.

Wordt iig geval weinig gebruikt. Is ook logisch als je weet dat hier nog immens veel abonnementen vooral gratis berichten inhouden en amper mobiele data.Dat is ook wel handig op zich, maar whatsapp niet kennen![]()
Dan is dat wel handiger idd.Wordt iig geval weinig gebruikt. Is ook logisch als je weet dat hier nog immens veel abonnementen vooral gratis berichten inhouden en amper mobiele data.
Ja was lachen op de magentaIdd vorig jaar boel alleen geweest en kwam @spanningtree een boel tegen XD

Nu moet je het mij vergeven maar kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien?

Nu moet je het mij vergeven maar kan me niet herinneren dat ik jou heb gezien?
Was godver wel stevig weekendje toen ja maar heb het de week nadien wel gevoeld![]()
Ja klopt. Toen kwam je maat net weer uit t ziekenhuis geloof ik[emoji23]Aaha nee niet veel gezien ook tho, kwam met fikky bij jullie tent..
Zie ook regelmatig techno en trance/dance.Ga mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?
Ook regelmatig techno. Ga dit jaar weer 5 dagen solar en had een kaartje voor boothstock, ga ieder jaar awake festival en regelmatig binnen feestjesGa mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?