- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Nah heb vanmorgen/vanmiddag al geslapen En dat ga ik nu weer doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah heb vanmorgen/vanmiddag al geslapen En dat ga ik nu weer doen.
t*ring leek zo vet man, volgend jaar ben ik zeker in (Al zeg ik dit al twee jaar) desnoods ga ik met jouNah heb vanmorgen/vanmiddag al geslapen En dat ga ik nu weer doen.

Je bent welkom broeder. Heb het grootste gedeelte van de nacht in de 138 zaal gestaan dat klapte er lekker hard opt*ring leek zo vet man, volgend jaar ben ik zeker in (Al zeg ik dit al twee jaar) desnoods ga ik met jou![]()

Nice, in 4 meet bij freshtival, emporium, dreamfields en dance valley?
Hnnnngggz so ready voor zaterdag ASOT:
Mmmmm
De line-up van Emporium valt voor mij echt smerig tegen. Voor de hardere stijlen schijnt hij helemaal super te zijn maar voor de andere kant is het 3 x kut![]()
Was altijd een van m'n favoriete festivals...
Vazard, Delete VIP, Main Concern, Hardstyle Mafia, Freakshow , wordt een mooi feestje[emoji16]Defqon lineup!! Dit jaar jammer genoeg geen weekend, maar alleen zaterdag.
Word de hele dag rammen in de blue, damn wat heb ik er zin in.
Vazard, Delete VIP, Main Concern, Hardstyle Mafia, Freakshow , wordt een mooi feestje[emoji16]
waarschijnlijk mijn derde keer een heel weekendDefqon lineup!! Dit jaar jammer genoeg geen weekend, maar alleen zaterdag.
Word de hele dag rammen in de blue, damn wat heb ik er zin in.
zijn telkens met een man of 20-30 daar 
23, excuses
Idem! Echt super vet als je met zoveel mensen bentwaarschijnlijk mijn derde keer een heel weekendzijn telkens met een man of 20-30 daar
![]()
Jij ook weer heen dit jaar? Was gezellig vorig jaar[emoji16]
Ja ga zeker weerJij ook weer heen dit jaar? Was gezellig vorig jaar[emoji16]
was vorig jaar echt vet jij ook?Jep ben er ook weer bij. Samen maar weer even gek doen dan[emoji85]
Zo ja dat sowieso! Vriendin gaat dit jaar wel mee dus zo gek als vorig jaar zal t ni wordenJep ben er ook weer bij. Samen maar weer even gek doen dan[emoji85]

Idd, is echt zalig dat je met een goede hoop volk bent

Bij mij gaat mijn vriendin ook wss mee, zal ook iets rustiger zijn als vorige twee jaar. Al helemaal een stuk rustiger dan vorig jaar, damn :')Zo ja dat sowieso! Vriendin gaat dit jaar wel mee dus zo gek als vorig jaar zal t ni worden![]()
Gahaha ja prachtig. Nu al weer zin in een weekendje helemaal gek