MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zo'n groot hardstyle feest lijkt me ook echt supervet om daar heen te gaan, heb laatst sub in mn auto gezet en hardstyle volop aan is gewoon puur genieten.
Ga wat vrienden vragen en als niemand mee wilt ga ik ook gewoon in m'n eentje heen, zal je daar wel prima vermaken denk in je eentje?

boeren tent feesten

Luister het liefst raw/hardcore. Maarkan dit ook zeker waarderen

Ik ben van de euforische hardstyle

Groeten marc

Ik luister alle hardere stijlen :), ga ook naar flying dutch wss.

flying dutch was echt een drama vorig jaar. grootste gedeelte van de drank behalve bier was al op op de helft van de dag. als je naar de wc wilde moest je door een laag pis lopen, resultaat was dat iedereen achterin waar je kon eten tegen een hekkie stond te zijken. smerig feest.

flying dutch was echt een drama vorig jaar. grootste gedeelte van de drank behalve bier was al op op de helft van de dag. als je naar de wc wilde moest je door een laag pis lopen, resultaat was dat iedereen achterin waar je kon eten tegen een hekkie stond te zijken. smerig feest.

Waar was dat dan? Eindhoven was kei vet vond ik ook, alleen te weinig wc's, maar dat hebben ze dit jaar veel meer.

Waar was dat dan? Eindhoven was kei vet vond ik ook, alleen te weinig wc's, maar dat hebben ze dit jaar veel meer.
ohja sorry, je hebt natuurlijk meerdere locaties. rotterdam was dat. geluid ging midden op de dag opeens naar de helft. geen bacardi/desperados meer om 4 uur. echt huilen

WIE GAAT ER NAAR MASTERS OF HARDCOREEEE :D

ohja sorry, je hebt natuurlijk meerdere locaties. rotterdam was dat. geluid ging midden op de dag opeens naar de helft. geen bacardi/desperados meer om 4 uur. echt huilen

Haha was zo'n aanfluiting idd. Ik blijf het niet begrijpen hoe mensen dat een vet feestje vonden.

Ga mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?
Meestal Techno/deephouse feesten maar defqon doe ik gewoon elk jaar omdat dit echt wel nice is. Voor de rest binnenkort awakenings antwerpen en als het festivalseizoen begint loop ik verschillende festivals af, meesten hebben verschillende stages met telkens andere stijl :)

MoH aanwezig:)

Terug
Naar boven