- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Nee ik juist niet bruuuGa mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee ik juist niet bruuuGa mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?
Favoriete muziekstijl is trance, daarna house/deephouse/future house
preciesFavoriete muziekstijl is trance, daarna house/deephouse/future house
Favoriete muziekstijl is trance, daarna house/deephouse/future house
Waarschijnlijk niet, de week ervoor al Emporium, en 2 weken daarvoor Freshtival
Jij bent van het Suikerfeest. Groetjes Henk
flying dutch was echt een drama vorig jaar. grootste gedeelte van de drank behalve bier was al op op de helft van de dag. als je naar de wc wilde moest je door een laag pis lopen, resultaat was dat iedereen achterin waar je kon eten tegen een hekkie stond te zijken. smerig feest.
ohja sorry, je hebt natuurlijk meerdere locaties. rotterdam was dat. geluid ging midden op de dag opeens naar de helft. geen bacardi/desperados meer om 4 uur. echt huilenWaar was dat dan? Eindhoven was kei vet vond ik ook, alleen te weinig wc's, maar dat hebben ze dit jaar veel meer.
MoH

ohja sorry, je hebt natuurlijk meerdere locaties. rotterdam was dat. geluid ging midden op de dag opeens naar de helft. geen bacardi/desperados meer om 4 uur. echt huilen
Meestal Techno/deephouse feesten maar defqon doe ik gewoon elk jaar omdat dit echt wel nice is. Voor de rest binnenkort awakenings antwerpen en als het festivalseizoen begint loop ik verschillende festivals af, meesten hebben verschillende stages met telkens andere stijlGa mensen hier alleen naar hardstyle/ hardcore feesten?