Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Gisteren toch maar masters gegaan. :roflol:

gaat er 11/11 iemand naar Keulen

Weekendfestivals is donderdag beginnen en dinsdag proberen er een eind aan te breien.

Bende watjes hier, je zou bijna denken dat het slecht voor de gainz zou zijn. :D

Woop woop, tickets voor Hardshock zijn ook binnen! :cool:

Fatality ga ik ook, dominator gaat zaterdag volgens mij in verkoop

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.792
Fatality is hardstyle en Dominator is 70,00 incl. fee voor een kaartje :o Oh en @HillR wilde wat meer gemengde feestjes dit jaar :D Dus wat minder Hardcore.. Dus Hardshock zal het enige hardcore only festival worden dit jaar :)

Fatality is hardstyle en Dominator is 70,00 incl. fee voor een kaartje :o Oh en @HillR wilde wat meer gemengde feestjes dit jaar :D Dus wat minder Hardcore.. Dus Hardshock zal het enige hardcore only festival worden dit jaar :)

Awwwyeahh.. We gaan lekker met onze booty schudden dit jaar ipv stampen... :D

• #5.794
Gemengde festivals toch :D Jij mag lekker met je booty schudden hoor :eyebrow: Ik kijk wel dan :engel:

:heart: True,, kans zal wel erg groot zijn dat we voornamelijk bij de hardcore staan op de gemengde festivals.. Oh well. Het is wel leuk dat je in ieder geval een beetje keus hebt..

• Like
Waarderingen: Vonk
Fatality is lekker raw en goedkoop voor tussendoor :p

Awwwyeahh.. We gaan lekker met onze booty schudden dit jaar ipv stampen... :D

AWWWWWWWWYEEEEEEEEAAAAAAAAAAA
Gemengde festivals toch :D Jij mag lekker met je booty schudden hoor :eyebrow: Ik kijk wel dan :engel:

...same. :D

JAAAAA kan ik me hier aanmelden voor bootyshakingfissa's?

Alleen als je ophoudt het fissa's te noemen, stomme kutblanke ;)

• #5.800
Terug
Naar boven