- Waardering
- 18.834
Of meerVorig jaar voor t eerst weekend defqon geweest, vond t echt top. Als je het niet heel t weekend uithoudt moet je misschien minder of geen dope gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of meerVorig jaar voor t eerst weekend defqon geweest, vond t echt top. Als je het niet heel t weekend uithoudt moet je misschien minder of geen dope gebruiken.

Heb er genoeg meer dood dan levend rond zien zweven. Lijkt me niet al te fijn, zeker de week erna niet..
Vorig jaar voor t eerst weekend defqon geweest, vond t echt top. Als je het niet heel t weekend uithoudt moet je misschien minder of geen dope gebruiken.
Vorig jaar voor t eerst weekend defqon geweest, vond t echt top. Als je het niet heel t weekend uithoudt moet je misschien minder of geen dope gebruiken.
Als je een heel weekend gaat dan lijkt me dat je er wel heel de tijd wilt genieten ipv halverwege te verrot zijn ofzoWaarom zou je het uberhaupt een heel weekend uit moeten houden....?
Dope of geen dope. Ik neem amper wat, maar we zijn vanaf het begin binnen, en dan heb ik om een uurtje of 10 het wel gehad. Zou niet weten wat ik daar dan nog langer moet doen..
. Je moet niks natuurlijk, maar om nou een hele dag te missen omdat je de dag ervoor te hard ging lijkt me zonde.Ik bedoel als je wel een weekend gaat, als je een dag leuker vindt om welke reden dan ook moet je dat natuurlijk doenOf je blijft natuurlijk gewoon slechts naar 1 dag gaan als dat je beter ligt.
.
Maar, je bedoelde dat mensen die sws een weekend gaan minder drugs moeten gebruiken zodat ze het hele weekend kunnen genieten.

Dacht al, bedoelde t helemaal niet hatelijkAhh, I get it now. Je post kwam op mij een beetje over alsof je bedoelde dat de mensen die maar een dag gaan minder drugs moeten gebruiken zodat ze een weekend kunnen gaanMaar, je bedoelde dat mensen die sws een weekend gaan minder drugs moeten gebruiken zodat ze het hele weekend kunnen genieten.
Ik voelde me al aangevallen, godver ik gebruik helemaal niet veel drugs! Ik wil gewoon niet een weekend
![]()

Vind die prijzen reuze meevallen.Gisteren weekend tickets voor defqon aangeschaft. Wat een prijs zeg. Ben, inclusief parkeren €20,-, €275,- kwijt voor 2 kaartjes. Buiten de prijs heb ik er wel ongelovelijk veel zin in! Laat de tijd maar lekker snel gaan!
Als je het vergelijkt wel idd. Een dagje is ook iets van 80 ofzo, en nu heb je gewoon 2 dagen extra. Des al niet te min wel een klap geld imo.
per jaar.. ik vind het eigenlijk nogal bizar 
We raken er denk ik aan gewend.. Een festivalletje pakken kost toch al snel;
2x ticket a 65 EUR = 130 EUR
1x munten a 75 EUR
1x hotel a 75 EUR
1-2x reizen voor velen (ik heb tankpas dus ik tel dit niet mee)
Al met al kost een festival je met zijn tweeën gewoon dik 300,00 (afhankelijk van het festival natuurlijk want er zijn ook nog wel festivals voor 25,00 ticket te vinden).
Nou gemiddeld toch wel zo'n 6 festivals per seizoen.. Das toch bijna 2K EURper jaar.. ik vind het eigenlijk nogal bizar
![]()
Natuurlijk is het 'veel geld' maar als ik zie wat je daarvoor krijgt vind ik het erg meevallen. Ter vergelijking, een weekend tomorrowland kost volgens mij ongeveer 350 PER PEROON. En ter vergelijking, parkeerkosten Mysteryland zijn voor 1 dag al 20 euro, bij Defqon mag je je auto daar drieënhalve dag voor laten staan.Ondanks dat het op zich wel veel geld is.. ben ik bang dat Pun en ik voor maar een dagje festivallen heel wat meer kwijt zijn (incl. hotel en drinken)
Wilde gisteren alvast tickets voor Mysteryland bestellen, voor alleen tickets 150,-..... dan komt de rest nog haha.

Natuurlijk is het 'veel geld' maar als ik zie wat je daarvoor krijgt vind ik het erg meevallen. Ter vergelijking, een weekend tomorrowland kost volgens mij ongeveer 350 PER PEROON. En ter vergelijking, parkeerkosten Mysteryland zijn voor 1 dag al 20 euro, bij Defqon mag je je auto daar drieënhalve dag voor laten staan.
Je mag de hotelkosten wel bij je eigen kostenplaatje meerekenen maar dat mag je natuurlijk niet afschuiven op het festival
Vind btw de line-up van Dance Valley niet echt top.