MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Out for Moh godverdegodverdegodver

Maatje waarmee ik zou gaan heeft baby-drama's....

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.745
There is too much drama in the world.. And too much baby's..

:roflol: :haha:

Balen zeg! Hopelijk vind je nog iemand om mee te gaan :kiss:

Gisteren weekend tickets voor defqon aangeschaft. Wat een prijs zeg. Ben, inclusief parkeren €20,-, €275,- kwijt voor 2 kaartjes. Buiten de prijs heb ik er wel ongelovelijk veel zin in! Laat de tijd maar lekker snel gaan!

Gisteren weekend tickets voor defqon aangeschaft. Wat een prijs zeg. Ben, inclusief parkeren €20,-, €275,- kwijt voor 2 kaartjes. Buiten de prijs heb ik er wel ongelovelijk veel zin in! Laat de tijd maar lekker snel gaan!
Voor die prijs kan je amper alleen naar tomorrowland of werchter gaan, dus wees tevreden :')

• #5.752
Nog nooit geweest op DEFQON.. Wilde dit jaar wellicht gaan, maar zie dat we dan op vakantie zijn :o

Nog nooit geweest op DEFQON.. Wilde dit jaar wellicht gaan, maar zie dat we dan op vakantie zijn :o
Zeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')

Zeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')
3e dag ben ik vorig jaar ook alleen naar de endshow geweest :P

• #5.755

Ik zou dan alleen de zaterdag gaan.. Als sinds ik nog jong was heb ik nooit meerdaagse festivals getrokken.. Wss ligt dat aan mijn alles of niets instelling qua drank en drugs op zo'n dag :p

Overigens past het qua stijlen wel in mijn straatje, in elk geval de hardcore dan.

Heb ik altijd op de zaterdag. Vrijdag er zoveel zin in dat ik er totaal geen rem op heb, zaterdagmiddag naar de kloten, savonds wil het wel weer. Zondag vind ik altijd weer geweldig, de sfeer is dan super, vind dat op zaterdag echt een stuk minder, campinggangers zullen me wel begrijpen denk ik.

Defqon.1 zeker een aanrader, als is het de laatste 2 jaar een stuk commerciëler geworden ;).

Vorig jaar voor t eerst weekend defqon geweest, vond t echt top. Als je het niet heel t weekend uithoudt moet je misschien minder of geen dope gebruiken :p.

Vind 1 dagje wel genoeg. Herstel duurt meestal 2-3 dagen, dope of niet :roflol:

Terug
Naar boven