SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pm
wat kut! Why?There is too much drama in the world.. And too much baby's..
Voor die prijs kan je amper alleen naar tomorrowland of werchter gaan, dus wees tevreden :')Gisteren weekend tickets voor defqon aangeschaft. Wat een prijs zeg. Ben, inclusief parkeren €20,-, €275,- kwijt voor 2 kaartjes. Buiten de prijs heb ik er wel ongelovelijk veel zin in! Laat de tijd maar lekker snel gaan!
Daar heb je ook weer gelijk in.Voor die prijs kan je amper alleen naar tomorrowland of werchter gaan, dus wees tevreden :')
Heb je met dingen zoals tml, maar is wel ziek groot :')
Zeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')Nog nooit geweest op DEFQON.. Wilde dit jaar wellicht gaan, maar zie dat we dan op vakantie zijn![]()
3e dag ben ik vorig jaar ook alleen naar de endshow geweestZeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')

Zeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')

Heb ik altijd op de zaterdag. Vrijdag er zoveel zin in dat ik er totaal geen rem op heb, zaterdagmiddag naar de kloten, savonds wil het wel weer. Zondag vind ik altijd weer geweldig, de sfeer is dan super, vind dat op zaterdag echt een stuk minder, campinggangers zullen me wel begrijpen denk ik.Zeker eens de moeite vind ik zelf. Ook al is de muziek niet 100% je ding (of mss wel). Maar vorig jaar vond ik de derde dag er te veel aan, al kan dit wel liggen aan mijn toestand de twee dagen ervoor :')
Nog nooit geweest op DEFQON.. Wilde dit jaar wellicht gaan, maar zie dat we dan op vakantie zijn![]()