Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Viezerik, beter ga je weer een meisje scoren dan hoef je niet naar de mijne te kijken steeds![]()
Ik kyk stiekum ook naar jouw hoor hihihihi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viezerik, beter ga je weer een meisje scoren dan hoef je niet naar de mijne te kijken steeds![]()

Wollah rasisd jij krijgen spijtAWWWWWWWWYEEEEEEEEAAAAAAAAAAA
...same.
Alleen als je ophoudt het fissa's te noemen, stomme kutblanke![]()
Hmmm iemand tickets incl hotelovernachting voor Hardshock kopen.. Vriendenprijsje![]()
Hihi sorry. Ga je nog naar Down under 23 april? Kleinschalig heel middelmatig feestje om het seizoen mee te beginnen.Hahahaha okee okee, nohomo!
Ik heb al spijt. Dat ik dat zinnetje gelezen heb. My eyes are bleedin'!
Anyway, leuk dat er zo veel mensen naar hardshock gaan man. Wordt een vet feestje. Echt onwijs zin in!
Ah je mag de hele dag naast mij staan hoorDat was wel het plan, maar ik krijg echt nie-mand mee naar Down Under. Hardshock is de week ervoor ofzo, en dat is mij eigenlijk te kort op elkaar aan het begin van het seizoen. Ik heb sowieso al tickets voor Hardshock, Emporium, Mysteryland, Defqon1 en Ultrasonic. Verder laat ik het afhangen van wie er gaan.

Fatality is raw indd, maar dat is tegenwoordig nog wel harder dan hardcore in bepaalde nummers hoor. Voor jou alleen hardcore dus?Fatality is hardstyle en Dominator is 70,00 incl. fee voor een kaartjeOh en @HillR wilde wat meer gemengde feestjes dit jaar
Dus wat minder Hardcore.. Dus Hardshock zal het enige hardcore only festival worden dit jaar
![]()

Ah je mag de hele dag naast mij staan hoor
Oja Mysteryland ga ik ook nog misschien.
Hihi sorry. Ga je nog naar Down under 23 april? Kleinschalig heel middelmatig feestje om het seizoen mee te beginnen.
Daarna voor mij in bij Freshtival, Emporium, Dreamfields, Electronic family, Dance Valley, Summerlake outdoor.
In juni misschien nog Lakedance en/of Luminosity
Misschien nog Ultrasonic en of Parkbeats in juli.
JAAAA HET WORDT WEER EEN VRUCHTBARE ZOMER god***domme
)Twijfel nog een beetje, maar tis23 juli toch ipv april?
Aha, wist niet dat er indoor bestond joh. April ff niks ivm drukte op m'n werk en qday + vakantie tot begin mei. Zaterdag qapital en dan eerst volgende pussyloungeIndior is 16 april dacht ik
23 juli is de outdoor
Outdoor sws in