XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand de 16e naar Daydream of de 27e naar Supersized Kingsday bij Aqua Best?

Net kaarten gekocht voor Daydream. Wat een geweldige line-up! Wordt eerste keer maar nu al helemaal enthousiast van de aftermovie 2015.

In voor meet?

Zat te twijfelen voor Supersized maar is toch Kingsdream geworden op de 27e...

Wat is op bevrijdingsdag/hemelvaartsdag dit jaar de place to be? Bij ons in de buurt hebben ze de leukste stages afgelast.....

Wat is op bevrijdingsdag/hemelvaartsdag dit jaar de place to be? Bij ons in de buurt hebben ze de leukste stages afgelast.....
Dance4Liberation, alleen is daar geen leeftijd aan verbonden dus lopen een boel 13/14 jarigen..

Helaas geen Hardhock :(

Kreeg net wel mail dat nog 1 plek vrij was voor ijsjes verkoper, lijkt me wel lachen beetje ijs aan leipo's verkopen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.851
Helaas geen Hardhock :(

Kreeg net wel mail dat nog 1 plek vrij was voor ijsjes verkoper, lijkt me wel lachen beetje ijs aan leipo's verkopen

Gewoon doen, is hartstikke gezellig.. De domme gesprekken die je kunt voeren met die mensen.
Ik laat een ander wel een ijsje voor me halen dan :roflol:

• #5.856
Gewoon doen, is hartstikke gezellig.. De domme gesprekken die je kunt voeren met die mensen.
Ik laat een ander wel een ijsje voor me halen dan :roflol:

Mag ik het zeker weer doen :D Denk dat jij met je mooie ogen :eyebrow: grotere kans hebt op gratis ijsjes :kiss:

• #5.858
True, ik kan beter ijsjes halen als er chickies ijslolly's verkopen :D

Ik geloof dat je helemaal niet iets hoeft te kopen. Er zijn zat dames die in de rij staan om je bijvoorbeeld maar even te wapperen als je het bijv. een beetje warm hebt..... :rolleyes: De ijsjes zullen ze uit wanhoop misschien al naar je toegooien als je alleen al aanstalten maakt :roflol:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #5.860
Ik geloof dat je helemaal niet iets hoeft te kopen. Er zijn zat dames die in de rij staan om je bijvoorbeeld maar even te wapperen als je het bijv. een beetje warm hebt..... :rolleyes: De ijsjes zullen ze uit wanhoop misschien al naar je toegooien als je alleen al aanstalten maakt :roflol:

Haha :roflol: Dat dere look on ur face when that happened... And I was like :dunno:

Terug
Naar boven