AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik begrijp deze post niet.. Dan ga je toch ijsjes verkopen???

Is niet mijn normale baan, is gewoon voor de grap er eens bij om samen met een maatje eens vanaf de andere kant het festival te zien..

Gewoon doen, is hartstikke gezellig.. De domme gesprekken die je kunt voeren met die mensen.
Ik laat een ander wel een ijsje voor me halen dan :roflol:

Leek mij ook wel leuk met al dat vage volk..

Doen man, lijkt me chill werk haha.

Zie post boven

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.862
Het zou wel triest gesteld zijn als dat je normale baan zou zijn.. Volgens mij kom jij ook een beetje van een andere planeet he?

• #5.864
Omdat ik maar zelden iets begrijp van je post en omdat jij ook maar zelden het sarcasme/cynisme kunt lezen van welk ander levend en postend wezen hier op het forum :D

Nog nooit een held geweest in sarcasme te onderscheiden van geen sarcasme :p

En dan moet het ook nog via een forum door iemand zijn die ik niet ken dan gaat het al helemaal lastig :D

Nu kunnen we die gratis ijsjes natuurlijk wel op ons buik schrijven :'(

• #5.867
Heb van eventtravel mail gekregen voor pre order decibel tickets+bus. Ga zelf niet meer met eventtravel, iemand anders die ik er blij mee kan maken?

Vanavond nog volk terug te vinden op awakenings in Antwerpen? :D

• #5.871
Nee morgen lekker met 10 graden, windstoten tot 90km/h langs het ijsselmeer dansjes doen op Hardshock.. god***domme veel slechter had het niet gekund :treuren:

Oh wacht wel.. Ik vergeet de regen... :o

Nee morgen lekker met 10 graden, windstoten tot 90km/h langs het ijsselmeer dansjes doen op Hardshock.. god***domme veel slechter had het niet gekund :treuren:

Oh wacht wel.. Ik vergeet de regen... :o
haha :') veel maten van me gaan ook. Hadden me bijna overhaald om mee te gaan aangezien er nog 1 plaats was in de bus, gelukkig dat ik awakenings vlakbij de deur kan doen, en binnen.

Kaartje Emporium in the pocket :banana:

• #5.874
haha :') veel maten van me gaan ook. Hadden me bijna overhaald om mee te gaan aangezien er nog 1 plaats was in de bus, gelukkig dat ik awakenings vlakbij de deur kan doen, en binnen.

Ja ik hoop maar dat ze besloten hebben om van die 4 dichte area's 6 dichte area's te maken.. Ah well gas erop!

• #5.875
Kaartje Emporium in the pocket :banana:

Ik ga vanaf nu alleen nog maar kaartjes kopen ver van te voren als ze 50% goedkoper zijn.. Verder ben ik er HE-LE-MAAL klaar mee, met het NL weer :o Dus ik ga alleen nog maar ad hoc naar een festival als het lekker weer is. Zullen er wel weer bij zien die roepen, dan ben je geen die hard :p Nou /care. Een festival is echt 80% minder leuk als het geen lekker weer is.

Ik ga vanaf nu alleen nog maar kaartjes kopen ver van te voren als ze 50% goedkoper zijn.. Verder ben ik er HE-LE-MAAL klaar mee, met het NL weer :o Dus ik ga alleen nog maar ad hoc naar een festival als het lekker weer is. Zullen er wel weer bij zien die roepen, dan ben je geen die hard :p Nou /care. Een festival is echt 80% minder leuk als het geen lekker weer is.

Dan ben je ook geen die hard..

Mee eens man, maar we hopen er maar gewoon weer op! Afgelopen jaar decibal was ook echt ruk door dat kut weer, terwijl Wish echt geweldig was (warmste dag van het jaar).

• #5.877
Zo is het maar net.. Maar ik ga de gok niet meer nemen.. Dan maar geen Decibel dit jaar i.v.m. moeilijk te krijgen kaartjes een week van te voren.

Decibel met 38 graden blijft in mijn geheugen gegrift :D Magische dag was dat.

• #5.879
Jij gaat ook begrijp ik?

CRAFT werd afgelast toch net zoals Ultrasonic? Was dezelfde dag des onheils geloof ik.
Yess, ben eens benieuwd! Vorig jaar geweest?

CRAFT werd indd na een tijdje afgelast. Op 't begin maar 1 van de 9 (?) stages open gegooid met aangepast line-up en om 17:00 moest de gemeente uitspraak doen.. Helaas haha

Terug
Naar boven