MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.881
Yess, ben eens benieuwd! Vorig jaar geweest?

CRAFT werd indd na een tijdje afgelast. Op 't begin maar 1 van de 9 (?) stages open gegooid met aangepast line-up en om 17:00 moest de gemeente uitspraak doen.. Helaas haha

Haha nou ik weet niet tot welke windkracht en snelheid windstoten die tenten van tegenwoordig bestand zijn, maar het ziet er niet best uit.. Al is de situatie nog erg onzeker hoe het uitpakt.. Maar vaak betekent dit gewoon wel dat we aan de verkeerde kant van de lijn balanceren.

Ik ben er nog nooit geweest.. Dacht dit is een mooie festival opener.. Afgelopen 5 jaar is het in April steeds redelijk tot erg mooi weer geweest, dus laten we maar gokken.. :o

We hebben t indd niet getroffen met het weer haha.. Zolang het maar geen CRAFT 2.0 wordt ;)

Toen zat ik lekker met mn ballen op Curacao, wilde eigenlijk ook gaan.. beter dat dat niet gebeurde.

Zonde van festivals als het weer niks is, want het is zo mooi om naar die dagen uit te kijken. Zou zo graag een keer naar Ultra Miami gaan :rolleyes:

Haha nou ik weet niet tot welke windkracht en snelheid windstoten die tenten van tegenwoordig bestand zijn, maar het ziet er niet best uit.. Al is de situatie nog erg onzeker hoe het uitpakt.. Maar vaak betekent dit gewoon wel dat we aan de verkeerde kant van de lijn balanceren.

Ik ben er nog nooit geweest.. Dacht dit is een mooie festival opener.. Afgelopen 5 jaar is het in April steeds redelijk tot erg mooi weer geweest, dus laten we maar gokken.. :o
We zien 't morgen, gewoon gas erop! :)

Ben er zelf ook nog nooit geweest, en de locatie ook niet. Toch wel eens benieuwd waar Defqon groot geworden is haha

Yess, ben eens benieuwd! Vorig jaar geweest?

CRAFT werd indd na een tijdje afgelast. Op 't begin maar 1 van de 9 (?) stages open gegooid met aangepast line-up en om 17:00 moest de gemeente uitspraak doen.. Helaas haha

Tot nu toe nog niet weer zo'n lekkere sfeer mee gemaakt haha

Ik ga vanaf nu alleen nog maar kaartjes kopen ver van te voren als ze 50% goedkoper zijn.. Verder ben ik er HE-LE-MAAL klaar mee, met het NL weer :o Dus ik ga alleen nog maar ad hoc naar een festival als het lekker weer is. Zullen er wel weer bij zien die roepen, dan ben je geen die hard :p Nou /care. Een festival is echt 80% minder leuk als het geen lekker weer is.
Groot gelijk heb je man. Koud is kut, super warm á 30+ graden ook. Een hele dag regen natuurlijk ook. Een festival met af en toe een bui(tje) en voor de rest zonnig/droog kan nog wel okay zijn.

Ik ben altijd de eerste die onderdak gaat zoeken als het begint te druppen... Ik ga echt niet lekker in de stromende regen ergens proberen een poncho te fixen om te doen alsof ik lekker aan het losgaan ben in de regen, f**k dat man. Iedereen die roept dat de sfeer dan zo lekker is omdat de echte die hards toch wel blijven... :roflol:

Had echt met jou en Hill en al m'n friends die naar Decibel gingen afgelopen jaar te doen. Non-stop regen, dus praktisch iedereen probeert in een overdekte area te komen waardoor het geen doen meer is, wat een hel.

Moet zeggen dat ik persoonlijk echt niet mag klagen en best veel geluk heb gehad met het weer in mijn festivalcarriëre.

Ja Decibel was echt super super kut. Vanaf de auto heen tot de wandeling naar de auto terug niks anders dan regen. Helaas was ik niet een van die mensen die daar doorheen kijkt. Ik had het koud, er was geen stukje droog katoen meer te vinden in mn kleding en mn humeur ging door t nulpunt heen. Ik hoop echt dat het morgen toch droog is, of anders inderdaad dik overdekt. Maar voor Emporium heb ik goede hoop. Om een of andere reden heb ik daarbij nog nooit kutweer gehad.

• #5.887
Ja Decibel was echt super super kut. Vanaf de auto heen tot de wandeling naar de auto terug niks anders dan regen. Helaas was ik niet een van die mensen die daar doorheen kijkt. Ik had het koud, er was geen stukje droog katoen meer te vinden in mn kleding en mn humeur ging door t nulpunt heen. Ik hoop echt dat het morgen toch droog is, of anders inderdaad dik overdekt. Maar voor Emporium heb ik goede hoop. Om een of andere reden heb ik daarbij nog nooit kutweer gehad.

Nou ik heb al 2x regen gehad op emporium :roflol: ik koop m'n tickets wel last minute, of niet dus :p

Net kaarten gekocht voor Daydream. Wat een geweldige line-up! Wordt eerste keer maar nu al helemaal enthousiast van de aftermovie 2015.

In voor meet?

Zat te twijfelen voor Supersized maar is toch Kingsdream geworden op de 27e...

Ben de 27e wel bij supersized. Ben niet zo van meets plannen. Meestal spontaan [emoji85]

Hoe was Hardshock? Volgende week ben ik in voor megabase op Almere strand. @BeastMode0N ook volgens mij. Klein terrein, dus meeten wordt easy.

Hoe was Hardshock? Volgende week ben ik in voor megabase op Almere strand. @BeastMode0N ook volgens mij. Klein terrein, dus meeten wordt easy.

Hardshock was leuk! Wel veel wind en daardoor was het flink koud. Maar omdat we lekker in een tent stonden hebben we van die regen, wat trouwens toch al heeeeeeeel erg meeviel, niks meegekregen. Niemand gemeet verder.

Iemand die naar Subway XL10 gaat?

Hardshock was leuk, wel bizarrrrrrrr koud. Je kon nergens uit de wind zitten, dus onderkoeling lag wel op de loer. Gelukkig ging de wind aan het einde van de dag liggen en was het goed te doen in de tent. Werd lekker gedraaid ook alleen op het end werd het een stukje minder, was een DJ tussen 7 en 8 die echt steeds breaks had van wel 15 seconden.. wtf was dat :S Daarnaast was de sfeer was echt heel goed. Tijd geleden dat ik zo'n fijn sfeertje heb meegemaakt. Alleen om die reden zou ik er al weer naar toe gaan!

Epic was wel dat we om 1300u in de tent stonden, en daar stond een vet toch te kotsen.. Zegt z'n vriendinnetje: "Ohh, het gaat wel goed met 'm hoor, hij heeft alleen al wat te veel Keta en GHB op, maar gaat zo wel over :roflol:

Om 1300u ook al, echt bizar. Hebben de hele dag verder met hun clubje op de grond gezeten.. Dat lijkt me echt waardeloos met zo'n groepje mensen.. Betaal je zoveel geld, om de hele dag wat te zitten en te kotsen...

• #5.897
Goed vermaakt indeed!! Hele dag early was geen straf, zeker met die harde pl**ris wind buiten :o

Tot aan Dano en buzzfuzz lag het tempo hoog en was het geluid dik in orde.. Maar Dano en buzzfuzz maakte er een potje van met alleen maar bass, een lager tempo en weinig melodie. Geen idee of t aan het geluid lag of puur hun instellingen..

Mooie dag, leuke mensen en goede sfeer. Dat clubje in de early was wel Epic met hun leuk ik ga de hele dag op de grond zitten instelling :roflol:

Hardshock was inderdaad een mooi feestje. Het weer viel me ook alles mee, wel koud maar in de tenten was het goed te doen. Goed begin van het festival seizoen! Op naar Harmony of Hardcore :D Meeten was niet gelukt want mijn mobile was al vrij snel dood....

Iemand die een ticket wil kopen voor Titan aanstaande zaterdag in Almere? Ik heb er 1 over voor 15€.

Supersized kingsday,
pinkstereo
harmony of hardcore
emporium
dominator
free festival

wie een van deze? :D

Terug
Naar boven