XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.905
Emporium zijn wij ook in :engel: de rest ligt nog open en ligt in handen van de weergoden en ticketverkoop..

Je zou maar vandaag naar Down under gaan, fucking koud.

• #5.908
Zo naar megabase, 16 lagen aan. Of beetje tren suspension zetten.

• #5.912
  • #5.914
Ja vorig jaar was ook behoorlijk pet.. Maar daarom ben ik ook klaar met voor een heel seizoen tickets kopen, BnB/hotel boeken en vervolgens weg waaien, regenen of bibberen.. En met de rijke keuze aan festivals in NL is dat ook eigenlijk helemaal niet nodig :)

Agreed. Ten dele tenminste. Heb wel wat tickets al gehaald voor die festivals die anders gewoon uitverkocht zijn, zoals Defqon1. Verder ga ik ook meer op de bonnefooi. Ben benieuwd hoe Euphorea t heeft nu op Down Under.

• #5.916
Agreed. Ten dele tenminste. Heb wel wat tickets al gehaald voor die festivals die anders gewoon uitverkocht zijn, zoals Defqon1. Verder ga ik ook meer op de bonnefooi. Ben benieuwd hoe Euphorea t heeft nu op Down Under.

Ik gok niet al te warm :D

Neuh. Al is het hier op 1 klein buitje wel de hele dag vrij zonnig geweest. Vorig jaar was t boven Down Under 25 graden en was t in de rest van het land zwaar kut. Dus we zullen t wel horen van de man met de biceps zelf ;) Als ik geen plannen had voor vanavond dan had ik er nog wel effe heen gereden hoor, uit nieuwsgierigheid ;)

Lekker koukleumen bij beat the bridge woensdag :,)

Terug
Naar boven