MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Haha ga ik doen van dat dopje, nooit bij stil gestaan, dopjes zijn gewoon universeel toch? Ze hebben niet altijd dezelfde flesjes natuurlijk.. Naja zal het wel mis hebben dan heb er nooit heel erg op gelet, hiervoor dronk ik zelden water op een festival. Ik ga naar festivals zoals dominator, decibel en free enz.

Morgen even gripzakjes halen bij smartshop voor mijn caffeine caps haha.

Sommige waterflesjes zijn gewoon dezelfde doppen als op een frisdrank fles en sommige waterflesjes (zoals chaudfontaine) zijn wat platter en breder. Ik neem altijd gewoon beide mee ;)

Sommige waterflesjes zijn gewoon dezelfde doppen als op een frisdrank fles en sommige waterflesjes (zoals chaudfontaine) zijn wat platter en breder. Ik neem altijd gewoon beide mee ;)

Ok zal een flesje chaudfontaine halen, die hebben ze ook het vaakst volgens mij, heb thuis gewoon goedkope flesjes water die hebben een "normale" dop.

Gewoon 1 of 2 dopjes meenemen inderdaad. Of zo'n meisje achter de bar ff lief aankijken haha ;)

Gewoon 1 of 2 dopjes meenemen inderdaad. Of zo'n meisje achter de bar ff lief aankijken haha ;)

Ja heb even een chaudfontaine dopje en een dopje van een goedkoop waterflesje opzij gelegd, als die niet passen even lief aankijken inderdaad :rolleyes:.

Iemand enig idee of het effect van caffeine groter is als je 2/3 dagen geen tot bijna geen caffeine inneemt of moet je dan een langer periode caffeine links laten liggen?

k*tzooi met die dopjes altijd, neem er zelf ook altijd mee :D

dominator trouwens uitverkocht jongens!!

Wordt heerlijk festivalweertje zaterdag :D

ru79ed.png

Laatst bewerkt:
Hoppa zin in, alleen jammer dat wij pas rond 5 uur bij Wish Outdoor aanwezig zijn, komt er nog een meet trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Zou tijd worden dat het in het weekend ook lekker weer is!
Jammer genoeg dit weekend geen festival op de planning staan, maar ga wel heerlijk genieten van dit weer!

Voor mij ook ff geen feestjes deze maand, in augustus weer stuiteren :banana:

Veel plezier dit weekend aan alle partygangers!!

Ik heb 27 juli pas weer wat. Ultrasonic baby!

Hoppa zin in, alleen jammer dat wij pas rond 5 uur bij Wish Outdoor aanwezig zijn, komt er nog een meet trouwens?

6 & 7 Juli - Wish Outdoor | Festivalterrein de Aa Beek en Donk | Tickets
Locatie Meet: ...........
Aanwezig:
- BillyBalzak
- rikkertt
- Tieme
- Jaap ja
- Denni s
- Sensive
- Rob P
- roosboy

In de OP staan er redelijk wat. Ben zelf grotendeels in de raw te vinden denk ik.

Niemand verder naar zomerkriebels?

Niemand in voor free festival meet?

Haal mij maar van de lijst af bij DanceValley.
Ik ga die dag ff langs een maat Barcalona. Trainen, zwemmen en daar een party pakken :)

Terug
Naar boven