AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Laatst nog 2x200mg cafeïne caps ingenomen, maar dat doe ik voordat ik naar binnen ga meestal. Het pas de laatste 3-4 uur innemen is wel handiger inderdaad, maar dan moet je het natuurlijk wel (onopvallend) naar binnen zien te krijgen. Beetje creatief zijn haha. En dan eventueel gewoon begin van de dag eventueel hooguit 2-3 biertjes nemen, dan is dat tegen de tijd dat je naar huis gaat uit je systeem. De rest van de dag neem ik gewoon water en eventueel Redbull (niet teveel uiteraard). En je kan natuurlijk DMAA of een variant daarvan gebruiken als je een beetje lekker gevoel wilt hebben. Voldoende water blijven drinken gedurende de dag in ieder geval.

EUUUU...................
Wat is er mis met GHB en Coke? ???

Laat die DMAA dan maar dalijk de caffeine bestellen hehe. Dus het beste is 400mg caffeine te nemen rond 8 uur als het festival 11 uur is afgelopen en ik tegen 1 uur weer in bed lig kan ik gewoon slapen waarschijnlijk en begint dat dipje wanneer ik net of bijna thuis ben?

Hoop wel dat ik geen last van hoofdpijn krijg want heb migraine en caffeine wekt migraine op, met koffie verdeeld over de hele dag heb ik hier zelden last van maar nu neem ik meer caffeine in 1 keer dus misschien eentje proberen doordeweeks om te kijken of ik er tegen kan want wil geen hoofdpijn op mijn festival, als ik geen hoofdpijn krijg neem ik er 2 zaterdag.

Ik vind het erg raar dat die prijzen soms schelen ja ik heb ook wel eens water gezien voor 5/6 euro maar meestal is het rond de 3 euro en red bull 5/6 euro. Op een festival kan je meestal ook niet je flesje water hervullen met indoor kan dat bijna altijd en haal ik zelden water haha, gewoon uit de kraan bij kleinere feesten.
Kan prima overal waar ik kom...

Cheap ****ers :D

Gewoon baco's zuipen. Volle bak de hele dag.

Gaat vanaf DO super weertje worden...nu al trek in FreeFest. :-)

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 13:21 ----------

0,5L flesje is vaak 1.5 munt = €3,75 en smaakt hetzelfde als het (leiding)water bij de wc's. Ik proef het verschil niet tenminste. Zou een beetje dom zijn om telkens een nieuwe te kopen toch? :p

Bij Awake stond er bij de plee een a4 met: "minder geschikt als drinkwater" :rolleyes: JAAJAA.

Kan prima overal waar ik kom...

Ja meestal luk het wel maar sommige festivals is het zo druk en zo weinig kranen bij de toiletten. En dat A4tje hangt er vaak dat het niet geschikt is als drinkwater maar dat klopt dus niet? :o
Misschien dat ik er op festivals nog nooit op heb gelet maar zie ook nooit iemand een flesje hervullen daar.

Ze geven ook zelden een dopje bij het flesje dat is ook wel klote. Gelukkig ga ik met auto dus kan voor en na het feest even goed eten en drinken scheelt weer met halen daar.

Ja meestal luk het wel maar sommige festivals is het zo druk en zo weinig kranen bij de toiletten. En dat A4tje hangt er vaak dat het niet geschikt is als drinkwater maar dat klopt dus niet? :o
Misschien dat ik er op festivals nog nooit op heb gelet maar zie ook nooit iemand een flesje hervullen daar.

Ze geven ook zelden een dopje bij het flesje dat is ook wel klote. Gelukkig ga ik met auto dus kan voor en na het feest even goed eten en drinken scheelt weer met halen daar.

Hoef nooit (lang) te wachten met het vullen van m'n flesje hoor. Is gewoon drinkwater, ze willen alleen liever niet dat mensen alleen maar bijvullen vanwege de winst. Weet niet op welke festivals jij komt maar de gene waar ik heen ga vult iedereen altijd bij ;) Dopje moet je gewoon zelf meenemen :)

Hoef nooit (lang) te wachten met het vullen van m'n flesje hoor. Is gewoon drinkwater, ze willen alleen liever niet dat mensen alleen maar bijvullen vanwege de winst. Weet niet op welke festivals jij komt maar de gene waar ik heen ga vult iedereen altijd bij ;) Dopje moet je gewoon zelf meenemen :)

Haha ga ik doen van dat dopje, nooit bij stil gestaan, dopjes zijn gewoon universeel toch? Ze hebben niet altijd dezelfde flesjes natuurlijk.. Naja zal het wel mis hebben dan heb er nooit heel erg op gelet, hiervoor dronk ik zelden water op een festival. Ik ga naar festivals zoals dominator, decibel en free enz.

Morgen even gripzakjes halen bij smartshop voor mijn caffeine caps haha.

Nog ecto's naar wish outdoor????

Terug
Naar boven