XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zie je een kleine buff gozer met een donkerblauwe broek lopen spreek me dan gerust aan, maar ik weet niet of dat veel zin heeft aangezien ik van begin tot eind strak sta :p

Dus als ik een kleine buffe gozer zie lopen, moet ik me omdraaien en naar jou toe lopen en jouw aanspreken? Wat heeft die kleine buffe gozer er dan mee te maken? :D

:jk:

• Topic Starter Topic Starter
Vooraan bij mainstage, shirtless, waarschijnlijk met nog een andere buffe midget , niet te missen :p

Morgen free festival, zeker korte broek aan wordt heerlijk weer :D.

Morgen aanwezig zeker ergens vooraan shirtless, abs flexing! zonnebril op.

Mochten er nog ectos naar wish gaan. Links voor is the place to be. Zie je een lange ecto, dan ben ik het!!

Iedereen veel plezier @ Wish & Free Fest etc :D

Veel plezier allen vandaag, het weer is in ieder geval super!!
Wel goed blijven drinken allemaal hè ;) hehehe

Is er al s een meet gelukt met mensen die elkaar nog niet kenden?

Zaterdag XO! Net pas de line-up bekeken; ken alleen Karotte, Joost v Bellen en Major Lazer, dus zal wel wat rondzwerven verder.

Is er al s een meet gelukt met mensen die elkaar nog niet kenden?

Zaterdag XO! Net pas de line-up bekeken; ken alleen Karotte, Joost v Bellen en Major Lazer, dus zal wel wat rondzwerven verder.

Haha ja op awake redelijk gelukt!
Van de lui die ik nog niet eerder gezien had: MiTrenz, Bosman, Glen.. Daster kende ik al en InVorm stond in de X ipv in de Y ten tijde van de meet :D

Wat weinig mensen @ dominator zeg.. Wel een hoop voor DV; ik zeg kleine meet?

Haha ja op awake redelijk gelukt!
Van de lui die ik nog niet eerder gezien had: MiTrenz, Bosman, Glen.. Daster kende ik al en InVorm stond in de X ipv in de Y ten tijde van de meet :D

Ja, dat ging inderdaad best prima :)
Was van mij kant handig dat Daster je kende, kon ik hem mooi speurwerk laten doen hehehe

Terug
Naar boven