- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie je hier enkel posten dat je niet wilt meeten, maar dit is het festival MEET topic. Just saying. Ik heb trouwens niet eens een decibel kaartje atm.

Volgens mij is ze bang om met je te meeten. Ik snap wel waarom hoor, durfde jou ook bijna niet aan te spreken![]()
![]()

Is ie ookRob P is volgens mij gewoon een vriendelijke reus hoor![]()

Jelly?
Wil juist graag meeten, maar om nu alleen met Unstoppable af te spreken gaat me wat verIk loop wel even langs de Diamond stage.

Jelly?
Wil juist graag meeten, maar om nu alleen met Unstoppable af te spreken gaat me wat verIk loop wel even langs de Diamond stage.
Extrema was weer fantastisch, Brabantse gezelligheid met een vleugje housemuziekEmmerald
![]()
Vond de sfeer op de mainstage (diamond) echt 1 van de slechtste ooit. Zelfs helemaal vooraan stond 95% stil. Maar knife party maakte alles goed, godnondeju wat een knal geweld!!

Sfeer? De muziek mijn god wat een top 40 bagger. Major Lazer ofzo nou ik had er nog nooit van gehoord en weet nu waarom![]()