Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
In be4 Unstoppable heeft een rotkop :D

Ik zie je hier enkel posten dat je niet wilt meeten, maar dit is het festival MEET topic. Just saying. Ik heb trouwens niet eens een decibel kaartje atm.

Volgens mij is ze bang om met je te meeten. Ik snap wel waarom hoor, durfde jou ook bijna niet aan te spreken :o :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Jelly? :trollface:

Wil juist graag meeten, maar om nu alleen met Unstoppable af te spreken gaat me wat ver ;) Ik loop wel even langs de Diamond stage.

Je zou Unstoppable's log even moeten bezoeken, daar staan een hoop foto's in. Als je die hebt gezien wil je vast met hem meeten :D

jelly:o

Jelly? :trollface:

Wil juist graag meeten, maar om nu alleen met Unstoppable af te spreken gaat me wat ver ;) Ik loop wel even langs de Diamond stage.

Als ik jouw was zou ik Rob P gewoon meete, het srs once at a live time moment en een hele eer. Daarnaast is hij knap. Just saying.

Ehm, hij gaat vandaag niet. Maar bedankt voor de tip :D

Extrema was weer fantastisch, Brabantse gezelligheid met een vleugje housemuziek :p Emmerald:heart:

Extrema was weer fantastisch, Brabantse gezelligheid met een vleugje housemuziek :p Emmerald:heart:

Vond de sfeer op de mainstage (diamond) echt 1 van de slechtste ooit. Zelfs helemaal vooraan stond 95% stil. Maar knife party maakte alles goed, godnondeju wat een knal geweld!!

Vond de sfeer op de mainstage (diamond) echt 1 van de slechtste ooit. Zelfs helemaal vooraan stond 95% stil. Maar knife party maakte alles goed, godnondeju wat een knal geweld!!

Sfeer? De muziek mijn god wat een top 40 bagger. Major Lazer ofzo nou ik had er nog nooit van gehoord en weet nu waarom:rolleyes:

Vond alleen Major Lazer daar wel aardig.

Verder vooral bij stages en artiesten.geweest waarvan ik de naam niet weet. Die strandtent en botsauto's waren echt top!
Techno ook prima. Heerlijk weertje en weer veel te vroeg afgelopen.

Sfeer? De muziek mijn god wat een top 40 bagger. Major Lazer ofzo nou ik had er nog nooit van gehoord en weet nu waarom:rolleyes:

Weet niet, major lazer niet gezien. Dada life, porter robinson, justice en knife party waarom allemaal keihard tho. Sunnery James/Ryan marciano en nicky romero ook wel okee maar niet spraakmakend.

Jaja nog even en dominator, wordt er gemeet boys?

Je mag me aantikken als je me ziet lopen =)

Nog mensen naar electronic family zaterdag?

1.82, pinda, semi-trained, geen shirt en zo'n foute fluor groene 10 euro zonnebril op

bovenstaand zal je niet veel zien rondlopen op dominator denk

Niceeeeee DOMINATOR!!!!! :D

Terug
Naar boven