AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
Ik niet helaas!
Ze hebben een vooruitstrevende en gewaagde line up weer :)
Voor de variatie zeker een mooi festival!

Ja, je zal vast de enige zonder shirt zijn :D

Ik heb me nog niet verdiept in de line-up. Hoorde iets over de Emerald stage :o

Wel 1 van de weinige van mijn buffness level :p dus als je bij de diamond stage vooraan een 1.90m buffe gast ziet in z'n 20ies grote kans dat ik t ben :p

Ja jij bent meer van de techno he? Dan moet je volgens mij bij emerald zijn inderdaad.

Wel 1 van de weinige van mijn buffness level :p dus als je bij de diamond stage vooraan een 1.90m buffe gast ziet in z'n 20ies grote kans dat ik t ben :p

Ja jij bent meer van de techno he? Dan moet je volgens mij bij emerald zijn inderdaad.

Je bent heul geen 1.90 :roflol:

Sssst, anders moet ik een rolmaat meenemen :p

In be4 reported for fake stats :D

Jaa dominatorrr

jellyyy

Lelijke mensen festival brrr.
Van die dikke duitse wijven in sporttopjes,en ringen door dr hele lijf :D

Geen Ultrasonic trouwens. Halve familie is dat weekend jarig, dus ik zal maar s braaf meedoen daaraan ;)

Zin in morgen, donkerblauwe laarsjes en kort jurkje. Lekker onherkenbaar. Ook geen zin om tijd af te spreken. InVorm ga je nog?!

Lelijke mensen festival brrr.
Van die dikke duitse wijven in sporttopjes,en ringen door dr hele lijf :D

Geen Ultrasonic trouwens. Halve familie is dat weekend jarig, dus ik zal maar s braaf meedoen daaraan ;)

Zin in morgen, donkerblauwe laarsjes en kort jurkje. Lekker onherkenbaar. Ook geen zin om tijd af te spreken. InVorm ga je nog?!

Snap niet wat je in dit topic doet. Je wil niet meeten maar post hier toch altijd waar je heen gaat. Beetje aandacht tekort ofzo

Jij weer :gaap:
Heb alleen gezegd dat ik op Decibel niet wil meeten en sindsdien loop je nogal butthurt te doen...

Hahaha en dat op de vroege morgen :roflol:

Ik zie je hier enkel posten dat je niet wilt meeten, maar dit is het festival MEET topic. Just saying. Ik heb trouwens niet eens een decibel kaartje atm.

• Like
Waarderingen: Vonk
55569d1365197413-pt709-ejector-misaligned-anchorman_well_that_escalated_quickly_966.jpg

Terug
Naar boven