XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Q-base ook in!

Lang niet geweest. Ook niet helemaal mijn muziek, maar mooie afsluiter van het festivalseizoen en die locatie is echt geweldig. Wel wat ver weg :)

Ik zit ook nog in dubio over Q-Base. Inderdaad ver weg en feest duurt iets te lang ifyouknowwhatimean :rolleyes:

Andere feesten duren altijd te kort :D
Ga met een bus, dat scheelt. Terugweg instorten.

Dat je dat kan... mij niet gezien in zo'n pokkebus. Teveel drukke pepjunks :P

• Topic Starter Topic Starter
QBase en Nature One staan nog hoog op het ToDo lijstje :cool:
Misschien volgend jaar maar eens wat buitenlandse festivals pakken..

Monegros, Nature One, QBase, Burning Man :eek: Die laatste staat natuurlijk bovenaan haha :D

In voor Q space meeting. Snapte geen k*t van dat terrein 2 jaar geleden. Wel gruwelijk met vliegtuigen die overvliegen op 50 meter hoogte en bunkers met snoeihard geluid.

• Topic Starter Topic Starter
Die bunkers zijn legendarisch idd, (van horen zeggen).

De Hangar, daar is het te doen op Qbase.

Hangar klapt het geluid er ook aardig op hoor. Heb echter alleen maar vooraan gestaan daar.

Op de open air is het veel minder, maar daar draaien ze ook lame ass hardstyle dus das niet erg.

heyyy denk er nu pas aan, zag iemand rondlopen met een xxlnutrition tanktop, was jij dat toevallig? :D

das wel heel kansloos een XXL tanktop dragen op een festival, haha. ik heb voornamelijk shirtless rondgelopen :D

Hehe ik heb René himself meerdere malen zo aangetroffen op een festival :D Weet niet of ie nog steeds regelmatig een feestje pakt, maar anders had het hem zo maar eens kunnen zijn ;)

In voor Q space meeting. Snapte geen k*t van dat terrein 2 jaar geleden. Wel gruwelijk met vliegtuigen die overvliegen op 50 meter hoogte en bunkers met snoeihard geluid.

Dit wordt m'n eerste keer qbase dit jaar, belachelijk veel zin in!!

Waar is decibel? Als het dicht bij Pekel ligt dan kom ik ook

Beekse bergen

Hangar klapt het geluid er ook aardig op hoor. Heb echter alleen maar vooraan gestaan daar.

Op de open air is het veel minder, maar daar draaien ze ook lame ass hardstyle dus das niet erg.

Daarom zeg ik ook, daar is het te doen. Hangar is altijd echt bruut.

Daarom zeg ik ook, daar is het te doen. Hangar is altijd echt bruut.

Dacht dat je te doen bedoelde als in het gaat, kan beter maar niet slecht.

Ot: zaterdag nog iemand Hardclassics at the beach? Early hardstyle feestje in Bloemendaal :D

iemand aanwezig op dour festival volgende week? :)

Is pas eind augustus he :D

Maar eh, Extrema?! Wie is er?

Terug
Naar boven