Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.82, pinda, semi-trained, geen shirt en zo'n foute fluor groene 10 euro zonnebril op
bovenstaand zal je niet veel zien rondlopen op dominator denk

Heb vooral bij early gestaan beetne afwisselend met terror was weer een lekkere festival, weer gered met 4 muntjes haha.
Zag nog iemand lopen in een XXL shirt, toevallig iemand van hier?
hoe de **** houdt je dat vol haha...4 muntjes?hoe de **** houdt je dat vol haha...
en heb trouwens ook iemand met XXL tanktop gezien! stond bij de human cannonball tegen de avond
wel jammer dat partyraiser in zo'n kleine tent moest draaien..
Er liepen wel een paar huge mofo's rond daar bij Dominator.

Zag hem bij de early lopen vroeg in de avond, tanktop inderdaad.
Heb tonijn pastasalade, havermout shake en walnoten naar binnen gewerkt voordat ik naar binnen ging en toen ik terug bij de auto was had ik ook eten dus hoef maar 1 keer eten te halen daar. En gewoon dopje meenemen en flesje telkens hervullen.. enige nadeel dat je aantal uur met een flesje loop maar dat is niet zo erg als dat 30 euro bespaard elk feest haha.
Ze hadden wel 1 dopje afgepakt uit mijn portomonee maar had gelukkig de chaudfontaine dopje in mijn boxer verstopt in een gripzakje met caffeine capsules haha.