XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Zaterdag Dominator!

Heb m'n timetable voor Dominator al rond!

13:00 - 14:00 Tymon (Train of Tremor)
14:00 - 14:30 Noisekick (HKV)
15:30 - 16:15 Stazma the Junglechrist (HKV)
16:15 - 17:15 Bonehead & HKV live (HKV)
17:00 - 18:00 Lowroller (Train of Tremor)
19:15 - 20:00 Bong-ra (HKV)
20:00 - 21:00 Partyraiser (Train of Tremor)
21:00 - 23:00 Akira & Drokz (HKV)

Ik sta, kijkende naar de lineup, voornamelijk bij Human Cannonball. Miss K8 is wel nice, Nitrogenetics en Catscan. Uitwijkend naar Sickest Squad en Partyraiser. Main valt weinig te vinden iig..

onderwg naar dominiatorr!!!
zin annnn!!!

vooral te vinden bij industrial en HKV! mss even radical redemption checken maar weet niet met wie hij tegelijk draait!

Heb vooral bij early gestaan beetne afwisselend met terror was weer een lekkere festival, weer gered met 4 muntjes haha.

Zag nog iemand lopen in een XXL shirt, toevallig iemand van hier?

Nog mensen vandaag naar Dancetour Zwolle?

Heb vooral bij early gestaan beetne afwisselend met terror was weer een lekkere festival, weer gered met 4 muntjes haha.

Zag nog iemand lopen in een XXL shirt, toevallig iemand van hier?

4 muntjes? :p hoe de **** houdt je dat vol haha...
en heb trouwens ook iemand met XXL tanktop gezien! stond bij de human cannonball tegen de avond

wel jammer dat partyraiser in zo'n kleine tent moest draaien..

4 muntjes? :p hoe de **** houdt je dat vol haha...
en heb trouwens ook iemand met XXL tanktop gezien! stond bij de human cannonball tegen de avond

wel jammer dat partyraiser in zo'n kleine tent moest draaien..

Zag hem bij de early lopen vroeg in de avond, tanktop inderdaad.

Heb tonijn pastasalade, havermout shake en walnoten naar binnen gewerkt voordat ik naar binnen ging en toen ik terug bij de auto was had ik ook eten dus hoef maar 1 keer eten te halen daar. En gewoon dopje meenemen en flesje telkens hervullen.. enige nadeel dat je aantal uur met een flesje loop maar dat is niet zo erg als dat 30 euro bespaard elk feest haha.

Ze hadden wel 1 dopje afgepakt uit mijn portomonee maar had gelukkig de chaudfontaine dopje in mijn boxer verstopt in een gripzakje met caffeine capsules haha.

Er liepen wel een paar huge mofo's rond daar bij Dominator.

Zag hem bij de early lopen vroeg in de avond, tanktop inderdaad.

Heb tonijn pastasalade, havermout shake en walnoten naar binnen gewerkt voordat ik naar binnen ging en toen ik terug bij de auto was had ik ook eten dus hoef maar 1 keer eten te halen daar. En gewoon dopje meenemen en flesje telkens hervullen.. enige nadeel dat je aantal uur met een flesje loop maar dat is niet zo erg als dat 30 euro bespaard elk feest haha.

Ze hadden wel 1 dopje afgepakt uit mijn portomonee maar had gelukkig de chaudfontaine dopje in mijn boxer verstopt in een gripzakje met caffeine capsules haha.

Ow op die manier :D

iemand trouwens die gozer bij de main gezien die recht in die vlam stond? heeft geluk gehad dat ie er niet af geflikkerd is

Mensen aanwezig op Tomorrowland?

Hier nog een.. ging voor de gein nog even op eBay en Marktplaats kijken, gvd niet leuk meer hoor die prijzen.

Klopt, je zult het via een bekende moeten regelen. Heb vorige week nog de zaterdag geregeld tegen originele prijs. Heb nu 3 losse dagtickets.

Zaterdag ultrasonic baby wh0000000000000000!

Terug
Naar boven