MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Top! Ben ik daar ook. Misschien dat ik jullie dan om 18:00 nog wel herken :p

Is het niet handiger om bij een kleiner podium af te spreken i.p.v. de main, omdat het daar waarschijnlijk heel druk en massaal is?

Technotent bijvoorbeeld?

;)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Maken jullie wel pics? Weet ik een beetje wat ik moet verwachten haha

In on Dancevalley meet!
Nog meer mensen die naar Ultrasonic gaan?

Me jelly :(

zo naar ultrasonic
brb
even snorkel en flippers equippen

je kunt gaan wanneer je wilt toch :P of heb je geen vrienden die graag naar festivals gaan en
een soortgelijke muzieksmaak hebben?
Ik zelf eigenlijk wel maar alsnog nooit echt naar zo'n groot (house) festival geweest als dominator,
moh, nightmare in rotterdam, noem t maar op :P
Kga sowieso komend jaar als t dit jaar niets wordt naar zoiets, helemaal leip ;D

---------- Post toegevoegd 27 July 2013 om 14:55 ----------

zo naar ultrasonic
brb
even snorkel en flippers equippen

haha have fun man! wat draaien ze daar voor stijlen? ben totaal niet op de hoogte:P
Dit weer is miss wel ff lekker bij zoiets ipv strak blauwe lucht met 32 graden...
verkleint de risico's van eventueel drugsgebruik voor mijn gevoel sowieso ivm oververhitting
en hoeveelheid water die je moet zuipen + als je verstandig bent zout aanvullen.

Kan niet wachten tot decibel :banana:

Kan niet wachten tot decibel :banana:

Ik ook niet!!

Dit ziet er toch wel ziek uit hoor!! Normaal blijf ik staan tijdens die achterlijke sit downs maar dit is wel impressive. Wat een mensen massa. Niet normaal haha.

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 12:13 ----------

wtffff

Laatst bewerkt:
Ik zal er zijn met me vriendin samen :)
Nice! Jou herken ik wel, jij mij ook nog?:p
Ik ook niet!!

Dit ziet er toch wel ziek uit hoor!! Normaal blijf ik staan tijdens die achterlijke sit downs maar dit is wel impressive. Wat een mensen massa. Niet normaal haha.

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 12:13 ----------

wtffff

Zag dat tweede filmpje net op Facebook ja, machtig mooi! Die vent is er goed aan. Ziekte salto's erbij lol.

Dus 15:00 @ de technotent ergens vooraan?
Ga t proberen te onthouden:D

Jah t belooft weinig goeds...

Hoe ga ik jullie herkennen??

Denk dat ik alleen de tenten uitkom voor Faithless.. Beetje pendelen tussen Techno en Hardcore ofzo.

Mij herken je euhm; roze korte broek; grijze festivalsneakers en zwart v-halsje met chick opdruk denk ik. :D

Vorig jaar ook twee grote hoosbuien gehad en verder prachtig weer. Ik zal ook ff laten weten wat ik aan doe.

Terug
Naar boven