SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok top!
Ben er ook nog niet uit wat ik ga aantrekken maar ik ben herkenbaar aan m'n spierwitte haar en opgeschoren zijkant![]()

Ja, dat moet zeker wel goedkomen hehe
Scheelt wel ken Punjab ook al dus dan kan je naar bekende gezichten zoeken!
Zelf wordt het voor mij een groene broek met sterretjes!
Ook wel herkenbaar dus met daarop waarschijnlijk een tanktop, maar is weersafhankelijk![]()

Oké... Die was te makkelijk ja
En ik nog wel braaf niks zeggen over roze broek...
wat ik gaaf vind btw, hou wel van gasten met fashion sense.
Zelf altijd in de mode gewerkt als bijbaantjes dusja

Je vergat nohomo
Maar niks mis met een fashionable dude idd!![]()

dus ik ga een groepje vinden met iemand in een roze broek, iemand in een groene sterretjes broek en iemand met spierwit haar.
Moet lukken :d
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Om ff me imago recht te brijen, voordat jullie echt denken dat ik vrouwe broeken draag
Dat is de exacte broek die ik aan zal hebben, dus goed herkenbaar![]()

Ja I know, vroeger dood gepest blijft erin zitten hè![]()
aardig srs helaas...

Ach is tegenwoordig wel leuk als ik die gasten tegenkom dan zijn ze ineens heel aardig als ze al wat durven te zeggen![]()

Ach is tegenwoordig wel leuk als ik die gasten tegenkom dan zijn ze ineens heel aardig als ze al wat durven te zeggen![]()

Meer zelfvertrouwen ook?
Ik moet zeggen dat ik me weinig meer aantrek van wat anderen van me vinden, maar als ik mensen van 'vroeger' tegenkom, schiet ik toch nog in de stress.
Op festivals gelukkig sws nergens last van, allemaal drugs&happyness![]()