Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

:thumbs:

Laffe honden, wat een goed fysiek wel niet teweeg kan brengen he ;)

Je merkt wel gelijk hoe oppervlakkig mensen zijn ja ;)
Vooral met de festivals merk ik het erg, viel ik eerst nooit op, kijken mensen je nu ineens allemaal aan...
Desondanks merk ik nu dat vaak mensen kijken van: pfffff moet dat zo nodig? die gozer wil ook ze fysiek showen (o.i.d.)...
Terwijl als een skinny **** in een short en tanktop loopt is het oké en als ik het doe is het asociaal?
Rare wereld leven we toch in ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je merkt wel gelijk hoe oppervlakkig mensen zijn ja ;)
Vooral met de festivals merk ik het erg, viel ik eerst nooit op, kijken mensen je nu ineens allemaal aan...
Desondanks merk ik nu dat vaak mensen kijken van: pfffff moet dat zo nodig? die gozer wil ook ze fysiek showen (o.i.d.)...
Terwijl als een skinny **** in een short en tanktop loopt is het oké en als ik het doe is het asociaal?
Rare wereld leven we toch in ;)

Daarom wat Ab ook zegt, /care wat mensen denken! Maar die instelling heb jij sowieso al, tenminste dat straal je wel uit, geen idee of het in je koppie ook zo werkt natuurlijk ;)

:D

Als ik mensen van vroeger tegenkom zijn ze 9 van de 10 uitgeblust, uitgezakt en dik (vaak ook al moeder)
Maakt mijn dag altijd goed:)

Haha ja know dat feel!
Was echt een uber ecto vroeger. Nog geen 60KG op 1.85m. Mensen die ik jaren niet meer gezien heb weten niet wat ze meemaken :cool: Ook leuk omdat ik 7 jaar geleden aan de andere kant van het land ben gaan wonen, dus het komt regelmatig voor dat ik iemand langere tijd niet heb gezien :D

Ik was meer een fatty hahaha

Know dat feel ;)

Als ik mensen van vroeger tegenkom zijn ze 9 van de 10 uitgeblust, uitgezakt en dik (vaak ook al moeder)
Maakt mijn dag altijd goed:

Ja, leuk is dat dan tegenwoordig hè ;)
Mij zijn het vaak de typische college gasten of voller en bierpens of skinny ****s...
Vind ook grappig als ik terug denk dat al die skinny ****s mij toen zo hebben lopen pesten.
Hadden ze gewoon niet eens het recht toe, maar ja ben er aardig overheen gegroeid nu hehe

:D
Meer zelfvertrouwen ook?
Ik moet zeggen dat ik me weinig meer aantrek van wat anderen van me vinden, maar als ik mensen van 'vroeger' tegenkom, schiet ik toch nog in de stress.

Op festivals gelukkig sws nergens last van, allemaal peace&happiness :cool:

Sowieso meer zelfvertrouwen tegenwoordig en heb ook wel attitude van schijt hebben aan wat mensen vinden.
Merk alleen wel dat ik nog steeds bevestiging zoek bij vrienden en dergelijke, omdat ik toch diep van binnen onzeker ben.
Nu komt het meer terug in de vorm dat wanneer ik in de spiegel kijk ik dat dikke jongetje van vroeger zie ipv me huidige fysiek.
Voel me ook altijd kleiner of dikker dan me maten die 10-15kg lichter zijn dan ikzelf...

Daarom wat Ab ook zegt, /care wat mensen denken! Maar die instelling heb jij sowieso al, tenminste dat straal je wel uit, geen idee of het in je koppie ook zo werkt natuurlijk ;)

Maak me gelukkig niet zo druk meer om wat andere van me vinden nee alleen me zelfbeeld is gewoon ****ed up :P

Ik was meer een fatty hahaha

Hehe ik ook, was altijd dat sterke dikke lompe gastje dat in combi met een fashion sense die 7 à 8 jaar voor liep op de rest was echt dodelijk.
Daarom ben ik zo doodgepest helaas :P
Tegenwoordig heb je namelijk in de winkels al die stoere boots en dergelijk voor heren.
Die droeg ik al op me 15e-16e toen dat pas net in de mode kwam, goh wat werd ik toen gepest door de chasin / score wannabe's :o

Laatst bewerkt:
Zaterdag een dansje/drankje/whatever doen op alle haters:D

nog 17 daagjes tot decibel :banana:
en dan al bijna weer q-baaaaas :cool:

15:00 rechts vooraan bij de speakers in technotent. Ga er proberen aan te denken. Wat ik aan ga doen is weersafhankelijk, maar dat post ik vrijdag nog wel.

Wordt een keiharde afsluiting pandemonium, drokz met frantic freak!!

Frantic freak is altijd al een rede voor mij om te gaan zeker als die afsluit. Ben benieuwd hoe het samen gaat met drokz volgens mij heb ik dit niet eerder gezien. Kan alleen maar hard worden met die 2 haha.

Qua temperatuur gewoonweg echt perfect overigens!

Ultrasonic regende ook ppenstelen voordat wij aankwamen. De grond was kurkdroog. Het is NU ook kurkdroog. Ik denk niet dat het heel zompig zal zijn tenzij het echt 2 dagen aan een stuk regent hoor. We gaan gewoon een topfeestje tegemoet!

Terug
Naar boven