XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Lees dit bericht nu net pas, ken jou ook alleen maar van foto's, maar dacht jou indd ook wel gezien te hebben daar. Was wel weer een leuk feestje, heb alleen wel weer aardig de grens opgezocht met waus gaan....:eyes: vond het alleen niet zo heel druk t.o.v de vorige keer. Er liepen trouwens ook wel aardig wat buffe gasten daar rond vond ik, maar volgens mij was het merendeel ervan ook 1 groep. want op het einde stonden ze ook bijna allemaal naast mij links vooraan? toevallig niemand van hier?

iemand zaterdag naar Vroeger was alles beter?
eerste feestje sinds voor corona voor mij dus ben benieuwd of ik het nog trek allemaal

Morgen Rotterdam Rave?

Mensen supersized?

Heb heel lang geen uptempo meer geluisterd, had kaartjes gekocht maar die uptempo van nu kan je geen muziek meer noemen man wtf :roflol:

• Like
Waarderingen: K82
Iemand die nog aan kaartjes voor Harmony of Hardcore kan komen?

Komen nog wel een hoop van de oude garde zie ik, Ruffneck, Rob Gee, Stanton, G-Town Madness, Rob & MC Joe, zelfs Marc Acardipane.

Alle hardcore van de laatste 15 jaar is kut. Vroegah was alles beter.
Neeehjoh, hardcore van nu is wel vet alleen die irritante piepkicks die je nu hoort zijn een beetje "not my style".
De hardcore tussen 2000 en 2010 is eigenlijk 't lekkerst.

Maar goed, alles veranderd, dus ook muziek. Tegenwoordig klinkt een goede techno plaat bijna net als hardcore alleen zonder scheurbass.

• Like
Waarderingen: Pren

Jezus wat irritant.

Ik citeer (Wikipedia):
"De productiekwaliteit is vaak wat lager en ruwer dan normale hardcore, maar blijft wel dezelfde authentieke sfeer behouden. Krijsende kicks en synths, weinig tot geen melodieën en agressieve vocalen zijn hoofdkenmerken."

Doe mij maar early rave '90.

• Love
Neeehjoh, hardcore van nu is wel vet alleen die irritante piepkicks die je nu hoort zijn een beetje "not my style".
De hardcore tussen 2000 en 2010 is eigenlijk 't lekkerst.

Maar goed, alles veranderd, dus ook muziek. Tegenwoordig klinkt een goede techno plaat bijna net als hardcore alleen zonder scheurbass.
Klopt, al merk je wel dat millennium hardcore een soort comeback maakt. Veel festivals hebben toegewijde millennium stages en zo nu en dan gaan producers bewust weer meer in die stijl maken, zoals Ophidian, Anime en Mad Dog.

• Like
Jezus wat irritant.

Ik citeer (Wikipedia):
"De productiekwaliteit is vaak wat lager en ruwer dan normale hardcore, maar blijft wel dezelfde authentieke sfeer behouden. Krijsende kicks en synths, weinig tot geen melodieën en agressieve vocalen zijn hoofdkenmerken."

Frenchcore is dan ook een ander genre.

• Like
Waarderingen: BB_
Jezus wat irritant.

Ik citeer (Wikipedia):

Vroegah ging ik alle early rave feesten af. Ausie alles

Voor dit soort mooie plaatjes

Maar er is meer moois te beluisteren vind ik.

Klopt, al merk je wel dat millennium hardcore een soort comeback maakt. Veel festivals hebben toegewijde millennium stages en zo nu en dan gaan producers bewust weer meer in die stijl maken, zoals Ophidian, Anime en Mad Dog.
Klopt helemaal.

Die piepkicks waren paar jaar geleden toch

Ik heb het over die distortion wat eerst cryogenics kenmerk was, nu gooit elke artiest t op elke kick :o

Ik heb n kaartje maar ik heb eigenlijk geen ene artiest die me nu met zn huidige muziek aanspreekt maar goed :roflol:

Wist niet dat de scene zoveel veranderde

Terug
Naar boven