XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Klopt, al merk je wel dat millennium hardcore een soort comeback maakt. Veel festivals hebben toegewijde millennium stages en zo nu en dan gaan producers bewust weer meer in die stijl maken, zoals Ophidian, Anime en Mad Dog.
Klopt. Early en millennium stage bij Masters was bom vol. Stage te klein. Beter dan de uptempo van tegenwoordig

Die piepkicks waren paar jaar geleden toch

Ik heb het over die distortion wat eerst cryogenics kenmerk was, nu gooit elke artiest t op elke kick :o

Ik heb n kaartje maar ik heb eigenlijk geen ene artiest die me nu met zn huidige muziek aanspreekt maar goed :roflol:

Wist niet dat de scene zoveel veranderde
Vorig jaar voor het eerst in 10 jaar weer eens een festival gepakt, Ground Zero samen met de vrouw (paar biertjes zonder gekke dingen, even voor de duidelijkheid).

Mainstage was één en al piep, kon het op zich wel waarderen maar niet echt mijn ding.
Ja die 3steps Ahead tribute was natuurlijk geniaal.

Voor de rest hebben we het meeste bij de Hellbound stage gestaan, dat was wel lekker rammen zonder piepkicks.

Was een lekker feestje.
Wat mij verbaasde en wat ik echt fantastisch vond, dat het weer één en al Aussie is op feesten.

Prachtig.

Die piepkicks waren paar jaar geleden toch

Ik heb het over die distortion wat eerst cryogenics kenmerk was, nu gooit elke artiest t op elke kick :o

Ik heb n kaartje maar ik heb eigenlijk geen ene artiest die me nu met zn huidige muziek aanspreekt maar goed :roflol:

Wist niet dat de scene zoveel veranderde
Viel mij ook op bij Masters. Heel erg weinig oude stijl, aantal genres zijn flink toegenomen en tot en met millenium vind ik wel nice. Paul elstak draaide en vet, ouwe nummers maar qua bas wel in nieuwer stijl jasje.
Zoals @Onit al zei, early was weggestopt in een kleine warme ruimte met maar 1 bar achterin de hoek. Wilde naar Promo, maar ramen waren al hele dag beslagen daar, stamp en stamp vol en bloedheet.. had niets gebruikt en werd al gek van de hitte. Laat staam als je strak staat en maar 1 bar achterin de hoek hebt.. erg jammer.

Voor de rest inderdaad nog erg veel aussies en erg goeie sfeer. Iedereen vriendelijk en gezellig tegen elkaar. Daarin weinig veranderd vond ik. Alleen het kalen koppen gehalte is wel veeeeeel lager geworden 🤣

Viel mij ook op bij Masters. Heel erg weinig oude stijl, aantal genres zijn flink toegenomen en tot en met millenium vind ik wel nice. Paul elstak draaide en vet, ouwe nummers maar qua bas wel in nieuwer stijl jasje.
Zoals @Onit al zei, early was weggestopt in een kleine warme ruimte met maar 1 bar achterin de hoek. Wilde naar Promo, maar ramen waren al hele dag beslagen daar, stamp en stamp vol en bloedheet.. had niets gebruikt en werd al gek van de hitte. Laat staam als je strak staat en maar 1 bar achterin de hoek hebt.. erg jammer.

Voor de rest inderdaad nog erg veel aussies en erg goeie sfeer. Iedereen vriendelijk en gezellig tegen elkaar. Daarin weinig veranderd vond ik. Alleen het kalen koppen gehalte is wel veeeeeel lager geworden 🤣
Gaat in mijn ogen niets op tegen een kleinschalig early feestje :p

Vind de sfeer altijd goed bij hardcore feessies maar bij early vind ik het toch nog een tikkeltje mooier

Klopt. Early en millennium stage bij Masters was bom vol. Stage te klein. Beter dan de uptempo van tegenwoordig
Ik sta tegenwoordig ca. 80% bij die stages. De rest is hooguit om ff rond te lopen of omdat er iets speciaals op de main gebeurt.

Ik kan me defqon 2018 nog herinneren. De Goldstage was toen een klein dingetje ergens weggestopt. De dj's pasten nog net op de stage. Daar draaide toen Traxtorm Legends. Het kleine plekje stond binnen no time bomvol en iedereen ging uit z'n plaat. De beste set van het festival imo.

Nog een filmpje kunnen oprakelen, maar helaas niks opgenomen door Q-dance. Ik had die set anders grijs gedraaid :p

Nightmare 2004 - Early Stage. Dat is mijn beste herinnering. Toen waren er 2 stages, ongeveer 50-50. Main was millenium. Early was minstens net zo groot. Freddy Kruger liep ook rond. Er waren van die lui die aan vleeshaken opgehangen werden en als een marionet in de lucht bewogen. Dat was wel weer ranzig. 😅

• Like
Waarderingen: K82
Nightmare 2004 - Early Stage. Dat is mijn beste herinnering. Toen waren er 2 stages, ongeveer 50-50. Main was millenium. Early was minstens net zo groot. Freddy Kruger liep ook rond. Er waren van die lui die aan vleeshaken opgehangen werden en als een marionet in de lucht bewogen. Dat was wel weer ranzig. 😅
Ga je mee naar harmony bert? Lijkt me wel gezellig

Ga je mee naar harmony bert? Lijkt me wel gezellig
18 mei zie ik. Ik zie dat het uitverkocht is. Ben echt meer dan 15 jaar niet op een festival geweest ,maar misschien wel leuk om weer eens te doen als ik daar niet te oud voor ben. 😅

18 mei zie ik. Ik zie dat het uitverkocht is. Ben echt meer dan 15 jaar niet op een festival geweest ,maar misschien wel leuk om weer eens te doen als ik daar niet te oud voor ben. 😅
Doe een snelle check voor grijze haren.

Onlangs met Pasen was familie op bezoek en ik had een hele berg kleding die ik niet meer pastte, dus mn vader en zwager kijken of er nog wat bij zat. Trekt m'n vader een sweater van Evil Activities aan en zegt 'die zit wel goed'. Dus bij het paasdiner had mn pa over zn overhemd die sweater aan, niet wetende waar het logo van was. :roflol:

• Like
Waarderingen: K82
En anders kun je altijd nog naar Awakfest gaan. Vind ik nog steeds de leukste feestjes.

Ticketswap in de gaten houden, @Sjimpiej1986 en @Onit gaan ook
Met wat geluk kan je de dag(en) voor het festival nog een ticketje scoren. Ik ben ook nog aan het twijfelen om te gaan. Wordt in juni vader dus voo de rest deze zomer zal mijn tijdverdrijf vooral daarnaartoe gaan :D

Met wat geluk kan je de dag(en) voor het festival nog een ticketje scoren. Ik ben ook nog aan het twijfelen om te gaan. Wordt in juni vader dus voo de rest deze zomer zal mijn tijdverdrijf vooral daarnaartoe gaan :D
Dan zou ik eerlijk gezegd niet meer 18 mei naar een feestje gaan. Stel je staat daar op het feest en je vrouw gaat eerder bevallen.

Terug
Naar boven