MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Keek thuis pas voor t eerst in de spiegel. Vraag me af hoe lang ik al met die zwarte vegen rond liep :D

Bij de WC's stonden spiegels... en die heb ik op gegeven moment naar gemeden want die brak bijna als ik erin keek :cool:

Ik heb overigens alle tijd op een kwartiertje na linksvoor in de HC4life gestaan. Ik heb zelfs alleen main, hardcore4life en darkness4life gezien -- de rest van de stages niet eens naartoe geweest lol..

Wat een geweldig feest was dat gister! Op naar Q-baseeeeeee!!

Was weer een ongezond dagje. Geen donder gegeten tussen 09:00 s'ochtends en 04:00 snachts behalve raketjes. Geluid in loudness stond wel lekker. Voel me nu als een ouwe vent. Dit was voor mij iig voorlopig het laatste feestje.

Bekijk het over een paar dagen nog maar eens :D

Kan nu al niet wachten tot QBase. Huisje daar in de buurt genomen, dus mooi weekendje weg.

Bekijk het over een paar dagen nog maar eens :D

Ground zero was de bedoeling maar denk het toch maar niet :P Festivals lopen sowieso al weer op hun einde en met de binnenfeestjes ben ik wel beetje klaar. Zo zwaar naar de klote altijd :o

Ground zero was de bedoeling maar denk het toch maar niet :P Festivals lopen sowieso al weer op hun einde en met de binnenfeestjes ben ik wel beetje klaar. Zo zwaar naar de klote altijd :o
Hehe Ik vind binnenfeestjes juist gaaf! vooral als er zon donkere sfeer hangt als bij afgelopen loudness :)

Je staat eerst op 1 plek. en daarna word je vanuit het niets wakker op een andere plek, en verdomme wie staat er letterlijk voor je... ja RobP wahaha dat was echt even een vaag moment voor mij :p

:roflol:

Dat was wel epic moment. Mooi feestje was dat :D Binnenfeestje is het nadeel alleen dat ik vaak pas 13:00 zondagmiddag thuis kom compleet naar de klote. Dat voel ik gewoon nog meerdere dagen :o

:roflol:

Dat was wel epic moment. Mooi feestje was dat :D Binnenfeestje is het nadeel alleen dat ik vaak pas 13:00 zondagmiddag thuis kom compleet naar de klote. Dat voel ik gewoon nog meerdere dagen :o

hehehehe... ja dat is minder idd. ik vind alleen indoors vaker geschikter om harder te stampen en te raggen. ik weet niet waarom.

terwijl outdoors ook wel stampen zijn enz. heb ik daar ook vak zon gevoel van lekker chillen enz.

:p ik bedoel te zeggen; heb weinig kleurlingen gezien, maar bij niet 1 ervan dacht ik hey dat zou ryan weleens kunnen zijn..

Haha :D Ik wist eigenlijk ook niet hoe de DBB-ers die er heen gingen eruit zagen buiten de stats om, maar ben geen buffe gasten tegengekomen die mij aanspraken. Alleen mensen die van de kaart waren, eentje dacht zelfs dat ik Fresku was :roflol: Vorig jaar dacht eentje nog dat ik Darkraver was en wou op de foto :roflol:

Lees net pas dat Deetox de set van Delete overnam, omdat hij wasted was, tja weinig van mee gekregen.. :roflol:

Iemand eigenlijk filmpje of iets (op internet gevonden misschien) van die fight?
Hoorde al dat er weer flink gevochten was.

hehehehe... ja dat is minder idd. ik vind alleen indoors vaker geschikter om harder te stampen en te raggen. ik weet niet waarom.

terwijl outdoors ook wel stampen zijn enz. heb ik daar ook vak zon gevoel van lekker chillen enz.

omdat je overdag nogal bekeken wordt door dagjesmensen als je hard gaat of lekker danst..

indoorfeesten val je niet zo op :D

is er trouwens al meer info over die amsterdam dance event?
http://www.amsterdam-dance-event.nl/

Is dit nou 5 dagen aan een stuk of watte?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.052
omdat je overdag nogal bekeken wordt door dagjesmensen als je hard gaat of lekker danst..

indoorfeesten val je niet zo op :D

is er trouwens al meer info over die amsterdam dance event?
http://www.amsterdam-dance-event.nl/

Is dit nou 5 dagen aan een stuk of watte?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De agenda staat behoorlijk vol die dagen. Ik heb er alleen een hekel aan om in A'Dam te stappen, gezien de parkeerkosten :mad:

http://partyflock.nl/organization/3776:Amsterdam_Dance_Event

Haha :D Ik wist eigenlijk ook niet hoe de DBB-ers die er heen gingen eruit zagen buiten de stats om, maar ben geen buffe gasten tegengekomen die mij aanspraken. Alleen mensen die van de kaart waren, eentje dacht zelfs dat ik Fresku was :roflol: Vorig jaar dacht eentje nog dat ik Darkraver was en wou op de foto :roflol:

Lees net pas dat Deetox de set van Delete overnam, omdat hij wasted was, tja weinig van mee gekregen.. :roflol:

Delete heeft het aardig verknald. Echt wel jammer want ik keek uit naar zijn setje, loudness in december had die echt een dikke set. Maar schijnt dat die dus teveel alcohol had gedronken en paniekaanval had.. Had het zelf eerst ook niet door maar hoorde 2 x hetzelfde nummer in een kwartier en de muziek lag 5 minuten stil. Toen stond deetox daar ineens. Hoop dat ze delete nog een kans geven.

• #1.055
Damn k word jaloers van jullie verhalen!
Volgend jaar moet ik er echt heen:)

Komend weekend Mysteryland!!!

• #1.058
Pff blij dat ik vrij ben vandaag.

• #1.060
Pff blij dat ik vrij ben vandaag.

Ouwe lul :D
Je moet bewegen man, zooi eruit zweten. En bij voorkeur iets in de buitenlucht ondernemen. Ik kijk er ook altijd ENORM tegenop, nergens zin in, helemaal gesloopt fysiek en mentaal. Toch helpt het je herstel te versnellen, ondanks dat je een ouwe lul bent :D

Terug
Naar boven