Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik ga dit jaar voor het eerst eporium dus geen ervaring mee nog, leuke line up in ieder geval!
Voor het weer ben ik ook en beetje bang, maarja dat is met al die buiten festivals jammer genoeg :(

Ik ben al wel 3 x geweest en is mooi feest ! Ook mooie locatie op de beredonk dit jaar sla ik wel een x over waarschijnlijk maar om t weer hoef je je geen zorgen te maken is vaak mooi :D

Mocht ik gaan dan word het voor mij ook de eerste keer, ben benieuwd :)
Ken er niet zoveel van de line-up, maar een dag later weet ik toch al nooit meer wat voor muziek er gedraaid werd :roflol:
Lekker dichtbij is een groot voordeel t.o.v andere feestjes aan de randstad en dergelijke, dus voel me bijna verplicht om te gaan haha.

Haha nee vind die muziek ook nooit het belangrijkste eigenlijk!
Ja dit is voor mij dan weer net niet dichtbij, ik woon juist in de randstad, maar ben allang blij dat ik niet in het noorden woon ofzo, daar is nooit iets :D
Ik zeg gewoon gaan!

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Ik ben al wel 3 x geweest en is mooi feest ! Ook mooie locatie op de beredonk dit jaar sla ik wel een x over waarschijnlijk maar om t weer hoef je je geen zorgen te maken is vaak mooi :D

Ga ik ook wel vanuit ja! En een feestje in de regen heeft vast ook wat. Haha nee dit heb ik niet gezegd..
Jammer dat je niet gaat, ben je het zat na 3 x of?

Kun je daar niet zwemmen tijdens het festival, aangezien het normaal wel kan?
Spring gewoon erin als het begint te regenen anders :roflol:

Haha nee vind die muziek ook nooit het belangrijkste eigenlijk!
Ja dit is voor mij dan weer net niet dichtbij, ik woon juist in de randstad, maar ben allang blij dat ik niet in het noorden woon ofzo, daar is nooit iets :D
Ik zeg gewoon gaan!

Helemaal vanuit de randstad deze kant op komen? Ik wist niet eens dat Emporium zo bekend was (ver) buiten deze regio :o
Zal eens kijken of er wat vrienden gaan of over te halen zijn!

Spring gewoon erin als het begint te regenen anders :roflol:

Helemaal vanuit de randstad deze kant op komen? Ik wist niet eens dat Emporium zo bekend was (ver) buiten deze regio :o
Zal eens kijken of er wat vrienden gaan of over te halen zijn!

Elk feest (waar dan ook) gaan er vanuit hier wel een paar bussen hoor! Afgelopen weekend ben ik naar Reverze geweest in Antwerpen, is ook niet echt om de hoek :)
Westlanders houden gewoon van veel feestjes!

Gaat er buiten AbFab nog iemand naar Awakenings?

Spring gewoon erin als het begint te regenen anders

ja je kan er zwemmen heb ik ook gedaan met me vriendin haha meteen paar mooie fototjes geschoten hehe :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Elk feest (waar dan ook) gaan er vanuit hier wel een paar bussen hoor! Afgelopen weekend ben ik naar Reverze geweest in Antwerpen, is ook niet echt om de hoek :)
Westlanders houden gewoon van veel feestjes!

Xxlerator heb ik anders nog nooit bussen gezien :roflol:

Spring gewoon erin als het begint te regenen anders

ja je kan er zwemmen heb ik ook gedaan met me vriendin haha meteen paar mooie fototjes geschoten hehe :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Xxlerator heb ik anders nog nooit bussen gezien :roflol:

Xxlerator is toch vaker?
Ik ga er 10 mei misschien heen, dus wie weeet zie je een busje

In voor Awakenings, de zaterdag.

Heb je nou serieus twee tickets voor de zaterdag AbFab, of bedoel je ook eentje voor de zondag?

Twee voor zaterdag :D Maar ben er al weer een kwijt aan een kennis.

*knijpt AbFab in dr wangen*

Wel hoooooooor

Beetje vergeetachtig, waar zou dat door komen ^^

Hou zelf alles bij op partyflock waar ik al tickets voor heb, anders zou ik ook wel dubbele kunnen halen haha

Sowieso wel overzichtelijk allemaal. En ook wel grappig dat je van tien jaar terug nog kunt zien welke feestjes je allemaal geweest bent :)

Idd handig, ik kan in één oogopslag zien welke data alle feesten zijn in m'n persoonlijke agenda. En hoeveel van m'n 'favoriete dj's' er draaien.

Ik denk nogal snel "oooo de laatste keer dat ik heb gepakt is toch echt wel maanden geleden, misschien wel een half jaar".... tot ik op PF kijk, dat kan wel eens handig zijn :p

Sowieso wel overzichtelijk allemaal. En ook wel grappig dat je van tien jaar terug nog kunt zien welke feestjes je allemaal geweest bent :)

Idd ! Heb wel is gehad dat ik daar keek en dacht oja daar ben ik ook geweest :p :roflol:

---------- Toegevoegd om 05:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:00 ----------

Idd handig, ik kan in één oogopslag zien welke data alle feesten zijn in m'n persoonlijke agenda. En hoeveel van m'n 'favoriete dj's' er draaien.

Dat heb ik dus ook! En kan ook meteen zien hoeveel vrienden en vriendinnetjea wr gaan :D haha

Terug
Naar boven