AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Gaat er buiten AbFab nog iemand naar Awakenings?

Jazeker! Ik zal de OP weer eens bijwerken binnenkort. Krijgen we weer een beetje overzicht :)

Ik hoop dat ik je dit x wel herken :$

In voor Awakenings, de zaterdag.

Heb je nou serieus twee tickets voor de zaterdag AbFab, of bedoel je ook eentje voor de zondag?

Zondag skip ik ook..

Gast je bent echt zo desperate. Megatriest. Groei een paar testikels en stop met forumchicks na te jagen in elk topic.

OT: Zal eens polsen bij mn betere helft of ze 7 juni naar Fantasy Island wil. Ik wil zelf ook naar Emporium maar geen idee of de agenda´s het toelaten. Wijchen is voor mij ook maar 20 minuten weg, ideaal.

Fantasy is een mooi feest en als we het weer hebben van afgelopen editie is het helemaal :bierbang:
Ook is er bij de hardstyle-zaal tijdens Freshtival altijd een gezellig sfeertje.
Beide aanraders! :)

Veel al volgeboekt :o Wat kost dat voor jou per persoon dan?

Zo zie nu pas :P 73p.p. was het.

Denk dat ik Dominator oversla... is weekend voor Tomorrowland en dan ben ik waarschijnlijk te brak om daar nog te kunnen genieten :P

- Harmony of Hardcore
- Tomorrowland
- Decibel

Misschien nog kleintje tussendoor.

Decibel ticketsale is zaterdag a.s. btw.

.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Haha nee vind die muziek ook nooit het belangrijkste eigenlijk!
Ja dit is voor mij dan weer net niet dichtbij, ik woon juist in de randstad, maar ben allang blij dat ik niet in het noorden woon ofzo, daar is nooit iets :D
Ik zeg gewoon gaan!

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Ga ik ook wel vanuit ja! En een feestje in de regen heeft vast ook wat. Haha nee dit heb ik niet gezegd..
Jammer dat je niet gaat, ben je het zat na 3 x of?

D zie nu dit bericht pas haha nee ben t niet zat maar word allemaal teveel laatste tijd en ga de bulk in dus kan de kilos wel vergeten dan als ik zo door blijf feesten als nu :p

.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

D zie nu dit bericht pas haha nee ben t niet zat maar word allemaal teveel laatste tijd en ga de bulk in dus kan de kilos wel vergeten dan als ik zo door blijf feesten als nu :p

Hahaha oké, geldige reden..

Gaan er ook nog mensen Wish dit jaar?

ben de zaterdag en zondag in bij awakenings :)

Begin juli nog wel ruimte voor een festival. Twijfel tussen Wish Outdoor en Zomerkriebels. Iemand?

Heb de weekend kaarten, maar ga alleen de zaterdag heen

Wish was vorige jaar echt gruwelijk. Heb de kaarten voor dit jaar alweer binnen

Zomerkriebels was vorig jaar super! En heeeerlijk weer. Ik ben daar sowieso ook bij. Heb al kaarten :D

Hmmm.... :D

Vond op de foto's Wish er wat vetter uitzien, line-up ook wat beter. Denk dat het line-ups afwachten wordt en dan beslissen. Krijg weer helemaal kippenvel als ik al die vette foto's en filmpjes zie van die festivals :o

• #1.735
Ik ga dit jaar wat hardere feestjes meepakken.

Tips? Deze staan op de lijst vooralsnog, maar als iemand kan zeggen welke hij/zij de betere vinden? :engel:

- Masters of Hardcore (zekerheidje)
- Hardshock Festival
- XXLerator Outdoor
- Decibel (zekerheidje)
- Ground Zero
- Supersized Kingsday Festival
- Emporium of Intents?
- Harmony of Hardcore
- Sunrise Festival
- Dominator

Als je op Emporium even de moeite wilt nemen om uit te wijken richting de house/techno/trance kant ipv alleen maar aan de terror kant te staan, verkies dan Emporium boven Intents :D

Ga je geen Dance valley dit jaar?

• #1.738
Als je op Emporium even de moeite wilt nemen om uit te wijken richting de house/techno/trance kant ipv alleen maar aan de terror kant te staan, verkies dan Emporium boven Intents :D

Ga je geen Dance valley dit jaar?

Ja Dance Valley is nog even een vraagteken, wel 20yr anniversary.. En vorig jaar echt uitstekend vermaakt! Dus grote kans dat ik er wel weer ben hoor.

Haha Terror :p die teringherrie luistert ik niet joh :p

Maar okay Emporium een plusje erbij +

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Oja BTW de OP een beetje bijgewerkt :D

Emporium -> Intents naar mijn mening. Veel jongere mensen op intents die hun grenzen niet kennen en Emporium heb je veel meer stages. Gewoon veel meer waar voor je geld, ook toffe locatie

Loudness is ook echt een aanrader.

Tevens komt der dit jaar een Penoze C.R.A.F.T. festival, zal ook erg bruut worden denk ik. Mits ze alles wat beter geregeld hebben als bij de vorige Penoze op de NDSM werf, maar dat gaan we morgen meemaken met De Tijdmachine.

Wish outdoor kaartjes weer binnen. Vorig jaar was echt legendary. Toen ook een chick ontmoet en daar halve dag mee door gebracht, dat was wel de lekkerste chick uit mijn leven denk ik. Kan niet wachten op de festivals.

Defqon weekend ook zekerheidje overigens. Deze 2 festivals worden het denk ik.

Terug
Naar boven