MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

De een zen pijngrens ligt veel hoger dan de ander. mijn max is sessie van 5 uur.
Dan had ik er wel genoeg van .
Vijf uur? Bij m'n laatste was ik uitgeput na 3,5 en had ik zin om z'n arm te breken toen hij alles nog eens schoonmaakte :D

Echt een heel sterke tatt, Ironic!
 
Vijf uur? Bij m'n laatste was ik uitgeput na 3,5 en had ik zin om z'n arm te breken toen hij alles nog eens schoonmaakte :D

Echt een heel sterke tatt, Ironic!

Bedankt mat :)

Denk dat ieder zen pijngrens gewoon anders is. sommige hebben er al genoeg van na 1 uur.
Record verbroken naar 5 uur en 15 minuten met de laatste sessie :).

Wanneer krijg ik eens jouw tattoo's te zien oO ?

Wist niet eens dat je er had ! Jij mysterieuze West-Vlaming !
 
Ok , belofte maakt schuld hier dan een foto .
1221zmg.jpg


Binnenkant van de bovenarm is nog niet afgewerkt voor deel nog wat werk op buitenkant ook .
Denk nog een zeven uurtjes en de sleeve is af :)

Prijzig armpje denk ik zo :D ziet er mooi uit man! Echt een kunstwerk.

Ik zou vandaag weer gezeten hebben, helaas heeft me tattoeerster af gebeld :(
 
Ben aan het kijken voor een chesttat, nog goeie sites waar ik wat inspiratie kan op doen? Heb zowiezo een idee maar moet het nog kunnen verwerken in een tattoo.
 
Ben aan het kijken voor een chesttat, nog goeie sites waar ik wat inspiratie kan op doen? Heb zowiezo een idee maar moet het nog kunnen verwerken in een tattoo.

stijl? ;)
 
Ben aan het kijken voor een chesttat, nog goeie sites waar ik wat inspiratie kan op doen? Heb zowiezo een idee maar moet het nog kunnen verwerken in een tattoo.

Als je al wel een idee hebt maar het alleen nog moet verwerken in een tattoo kun je beter naar de shop gaan om daar te laten maken.
Misschien een ideetje? Moet je natuurlijk wel even bespreken of dat iets kost :P
 
Prijzig armpje denk ik zo :D ziet er mooi uit man! Echt een kunstwerk.

Ik zou vandaag weer gezeten hebben, helaas heeft me tattoeerster af gebeld :(


Ach prijs zo je overschatten denk ik :).

Dank u wel voor de mooie woorden !

Wat balen voor je , dat je nu nog langer moet wachten .
Wat wordt het voor tattoo ?
 
Ach prijs zo je overschatten denk ik :).

Dank u wel voor de mooie woorden !

Wat balen voor je , dat je nu nog langer moet wachten .
Wat wordt het voor tattoo ?

Zit ik er met 3000 euro onder of boven?
Ik heb nu mijn binnenkant arm en halve schouder vol zitten voor bij elkaar net geen 1000. Als ik op deze tour door ga voor een volle sleeve ben ok sowieso meer dan 3500 euro kwijt.

Ik heb op mijn schouder een portret van me moeder staan en op me binnenkant arm/tricep een skull met klok en roos.
Ik wil er nog een hercules beeld bij hebben en iets wat met een konings kaart te maken heeft.

Is inderdaad balen van de afzegging. Gelukkig had ik een paar afspraken gemaakt en kan ik 12 december al terecht. Anders had ik weer 4 a 5 maanden moeten wachten.

Waar heb jij eigenlijk alles laten doen? Zal vast ergens gepost zijn, maar kan het niet terug vinden.
 
Zit ik er met 3000 euro onder of boven?
Ik heb nu mijn binnenkant arm en halve schouder vol zitten voor bij elkaar net geen 1000. Als ik op deze tour door ga voor een volle sleeve ben ok sowieso meer dan 3500 euro kwijt.

Ik heb op mijn schouder een portret van me moeder staan en op me binnenkant arm/tricep een skull met klok en roos.
Ik wil er nog een hercules beeld bij hebben en iets wat met een konings kaart te maken heeft.

Is inderdaad balen van de afzegging. Gelukkig had ik een paar afspraken gemaakt en kan ik 12 december al terecht. Anders had ik weer 4 a 5 maanden moeten wachten.

Waar heb jij eigenlijk alles laten doen? Zal vast ergens gepost zijn, maar kan het niet terug vinden.
Je hebt toch al een mooie collectie daar :) , zijn er foto's terug te vinden ?

12 december is nabij :) gelukkig maar , want wachten kan wel irritant zijn .
Zeker als je je stuk zo snel mogelijk af wilt :).

Денис Пяточкин en


Toumaniantz Rouslan

Zijn de twee artiesten die deze sleeve aan het maken zijn .
Van prijs lig ik net boven de 2000 ;).



ben jammergenoeg niet optijd daar kunnen raken, volgende week perhaps ;)



ik gok er onder ;)

Bas keep me updated ! I want to see meat
With ink on it , ofcourse :)

IRONic Pumper: wow

Dank u wel !
 
Je hebt toch al een mooie collectie daar :) , zijn er foto's terug te vinden ?

12 december is nabij :) gelukkig maar , want wachten kan wel irritant zijn .
Zeker als je je stuk zo snel mogelijk af wilt :).

Денис Пяточкин en


Toumaniantz Rouslan

Zijn de twee artiesten die deze sleeve aan het maken zijn .
Van prijs lig ik net boven de 2000 ;).

Tering man, 2000 euro voor een volle arm :eek: Moet je voor die mannen naar Rusland of komen ze bij jou uit de buurt?


192p77.jpg

kco77p.jpg

Aan deze laatste zou ze afgelopen vrijdag verder gegaan zijn. Ziet er nu nog een beetje leeg uit in mijn ogen.

2jdj3pz.jpg
 
Tering man, 2000 euro voor een volle arm :eek: Moet je voor die mannen naar Rusland of komen ze bij jou uit de buurt?


192p77.jpg

kco77p.jpg

Aan deze laatste zou ze afgelopen vrijdag verder gegaan zijn. Ziet er nu nog een beetje leeg uit in mijn ogen.

2jdj3pz.jpg

Mooi, maar als je daarvoor 1000 euro hebt neergeteld, zou 'k toch naar een andere tattoeëerder beginnen gaan...
 
Mooi, maar als je daarvoor 1000 euro hebt neergeteld, zou 'k toch naar een andere tattoeëerder beginnen gaan...

650 euro heb ik betaald
Bedankt voor je tip trouwens.. Oordelen over iets wat nog niet eens klaar is.

Ga beginnen gaan
 
Laatst bewerkt:
650 euro heb ik betaald
Bedankt voor je tip trouwens.. Oordelen over iets wat nog niet eens klaar is.

Ga beginnen gaan

Haha, gastje is in z'n gat gebeten. En hoezo is 650 bijna 1000? Die prijs trekt er uiteraard al beter op...
 
Tering man, 2000 euro voor een volle arm :eek: Moet je voor die mannen naar Rusland of komen ze bij jou uit de buurt?


192p77.jpg

kco77p.jpg

Aan deze laatste zou ze afgelopen vrijdag verder gegaan zijn. Ziet er nu nog een beetje leeg uit in mijn ogen.

2jdj3pz.jpg


Je kan Denis altijd eens gaan opzoeken als je dit wilt natuurlijk.
Doch elk jaar komt hij 1 of 2 weken naar Belgiê wat toch iets dichter is ;).
Rouslan is zelf de eigenaar van enkele shops en hij werkt bijna altijd in Belgiê.
 
Laatst bewerkt:
Je kan Denis altijd eens gaan opzoeken als je dit wilt natuurlijk.
Doch elk jaar komt hij 1 of 2 weken naar Belgiê wat toch iets dichter is ;à.
Rouslan is zelf de eigenaar van enkele shops en hij werkt bijna altijd in Belgiê.

Wat is zijn wachttijd ongeveer? Misschien wel de moeite waard eens naar België te rijden voor een plaatje
 
Wat is zijn wachttijd ongeveer? Misschien wel de moeite waard eens naar België te rijden voor een plaatje

Hij kan altijd wel iets regelen binnen de 3 weken .
Vraag is gewoon of jij kan dat moment.
Hij werkt enkel in namiddag en late avond.
Die avond mag je gerust lezen als vroege ochtend .

Mocht je gaan wil ik altijd wel eens langskomen ;)
 
Back
Naar boven