Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand ervaring met tat's op de ribcage? En dan vooral hoe lang een sessie vol te houden is.
Op deze plek heb ik geen ervaring mee . Wel kan ik je meedelen dat dit voor ieder verschillend is hoelang je dit kan volhouden ...
De een zen pijngrens ligt veel hoger dan de ander. mijn max is sessie van 5 uur.
Dan had ik er wel genoeg van .
Bruut IRONic Pumper, waar heb je die laten zetten als ik vragen mag?
erg vet ironic pumper! je zult niet nog iemand vinden, die met zo iets loopt.. erg uniek, maakt het alleen maar mooier.

Toch nie wakker geworden met nen hoop sterretjes op je gezicht?Dit is het werk van Toumaniantz Rouslan en Денис Пяточкин .
Voornamelijk in de tattooBox shop te kortrijk .

Toch nie wakker geworden met nen hoop sterretjes op je gezicht?![]()

Toch nie wakker geworden met nen hoop sterretjes op je gezicht?
Nice tatt!

Ok , belofte maakt schuld hier dan een foto .
Binnenkant van de bovenarm is nog niet afgewerkt voor deel nog wat werk op buitenkant ook .
Denk nog een zeven uurtjes en de sleeve is af![]()
Ok , belofte maakt schuld hier dan een foto .
![]()
Binnenkant van de bovenarm is nog niet afgewerkt voor deel nog wat werk op buitenkant ook .
Denk nog een zeven uurtjes en de sleeve is af![]()

Mooi! Nog van plan je elleboog te laten afwerken of niet?
Succes met de binnenkant bovenarm ook, richting oksel is echt een b*ch.
.Heel erg vet! Heb je hem nou in Rusland laten zetten of woont die man in Nederland? En wat is het verhaal achter de afbeeldingen?
Dit is de gaafste die ik ooit gezien heb volgens mij.
Rouslan werkt hier altijd en Denis is een gast artiest die 1 of 2 maal per jaar voor enkele dagen hier werkt.geloof niks van heel dat verhaal, nooit dat je in slaap valt als ze je gezicht aan het tattooéren zijn!![]()
Amen to that!Impossible sleep trough facial tattoo oO![]()
I smell bullshit![]()

IRONic Pumper, holy shit, nice tat man.. Hoeveel uur heeft het geduurd??

#MoreInk.IRONic Pumper, holy shit, nice tat man.. Hoeveel uur heeft het geduurd??

Veel, Details zijn awesome!!
'k ga Morgen ook effe naar Dragontattoo, effe brainstormen voor m'n sleeve af te maken!#MoreInk.
.