MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Van 2022...

en van het jaar ervoor:

zal misschien door het spiegelen van de camera komen. Maar de bovenste foto is van een rechterarm zo lijkt het. En op de foto eronder is de rechteram al bedekt met een tattoo. Is het de bovenste foto een cover up?

Eindelijk een OK foto, behalve de zware "farmers tan", maar alles om de tattoo voorlopig nog goed te beschermen.
Heb nog wel een aantal sessies te gaan voordat het klaar is.
rug.jpg

Wat staat er in het Chinees ?
Ik herken alleen de 7

Dacht eerst er komt nog water bij aan de andere kant rug en moet dan denken aan Liang Shan Po het verhaal van de wateroever.

Dacht eerst er komt nog water bij aan de andere kant rug en moet dan denken aan Liang Shan Po het verhaal van de wateroever.
Nope, komt aan de andere kant nog een pagode.
Net het verhaal even gezocht want ik kende het niet. Klinkt wel interessant, begrijp dat jet een soort Robin Hood verhaal is

Klopt gaat over de rebellen van Liang Shan Po ook bekend als het Verhaal van de Wateroever. Speelt zich af in de 14e eeuw Prachtig verhaal.

Heb dus mn rug tattoo laten zetten
Zaterdag festival, flink kut in zo’n tent met al dat zweten

Wat is verstandig? Ik dacht zelf potje vaseline meenemen voor in te smeren tijdens t feest, 2 loszittende shirts en n trui

Shirt blijft sowieso aan ivm infectie alleen dacht 2 omdat je op een gegeven moment helemaal doorweekt ben
Geen vaseline. Hoogstens lichtjes Bepanthen. Ook niet te dik. Gevaar is dat je teveel gaat pielen en dan smeer je je poriën dicht. Is ook weer niet goed krijg je puistjes / ontstekingen van in je tattoo. Loszittend T-shirt aan. Oversized. Hoe gaat het helen? Zwart-wit heelt doorgaans erg snel. Weekje. Max twee weken.

Edit: never mind. Kan nu beter vragen hoe dat festival was en hoe je tattoo nu geheeld is 🤣 vroeg mij ook nog af of je nu de definitie op je rug niet mist.

Ik heb dat opgezocht en idd het komt overeen, echter toen de film of serie op de Nederlandse tv was woonde ik nog niet in Nederland. Kom van wel van het Nederlandse gedeelte Surabaya.
Was ook op Duitse zender. Die Rebellen vom Liang Shan Po, en videoband

Geen vaseline. Hoogstens lichtjes Bepanthen. Ook niet te dik. Gevaar is dat je teveel gaat pielen en dan smeer je je poriën dicht. Is ook weer niet goed krijg je puistjes / ontstekingen van in je tattoo. Loszittend T-shirt aan. Oversized. Hoe gaat het helen? Zwart-wit heelt doorgaans erg snel. Weekje. Max twee weken.

Edit: never mind. Kan nu beter vragen hoe dat festival was en hoe je tattoo nu geheeld is 🤣 vroeg mij ook nog af of je nu de definitie op je rug niet mist.
Helen gaat goed, alleen door de bepathen krijg ik wel acne doordat de poriën wat dicht gaan zitten

Gelukkig gaat het helen echt wel snel

Dit was net na het zetten;

En qua definitie, mis het opzich niet :p
Zei eerst altijd dat ik geen tatts ging nemen die definitie zouden verpesten maar here I am hahaha
6C5162F4-ACA8-4584-9DA2-95087F53E183.jpeg

Zier er vet uit ouwe :thumb:

Ik had die bepathen tattoo editie gekocht, maar is echt dikke meuk
Heb nu weer de normale en is stukken beter
Dan zal je huid wel overgevoelig zijn voor iets wat er in zat. Had zelf nergens last van maar had het ook op de schouder. Heb zelf als ik acne krijg alleen op mijn rug er last van kan zijn dat het ook puur de plek is.

Terug
Naar boven