MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Is duidelijk een 3d stijl. In die richtng zoeken.

bas 94 ga je voor de traditionele koi met die grootte koppen en schubben met waterlelies etc of voor de echte originele koi?? die heb ik namelijk ik kom uit de koi wereld vandaar mijn vraag

Wordt een Koidragon, dus geen echte koi. maar een koi die in het beginstadium is om in een draak te veranderen.

According to the different versions of the legend (there are three, I believe), the koi swim up the Yellow River. They do that in real life. Some say that when they reach the mouth of that river, they, due to their strength and perseverance, are turned into dragons.
The other version says that the few koi that are strong and brave enough to succeed in climbing the falls at the Dragon's Gate (along the Yellow River) are turned into dragons.
Both times it is as a reward for their perseverance and courage.
Another version says it swims up to the gate of heaven, is turned into a dragon, and flies away.
It symbolizes something relatively weak becoming something strong, and of perseverance.

http://swords-of-ink.blogspot.be/2012/03/legend-of-koi-dragons.html

Mijn Koi's zwemmen niet in een gele rivier :( k*t beesten zwemmen alleen rondjes in m'n vijver...

Iemand die een goeie Polynesian/Maori artiest kent?
Liefst Limburg/Brabant.
Kosten zijn geen probleem.

Ik zou best graag een polynesian/maori tattoo willen liefst schouder + bovenarm, maar hoe krijgen jullie nou een beeld van wat je mooi vind of niet? Ik zou best iets willen wat met mijzelf te maken heeft maar je kunt moeilijk uitleggen hoe hij eruit gaat zien. Vind zelf die van dwayne johnson ook wel mooi maar wil wel iets origineels.

Iemand tips hoe je op een goed idee kan komen voor dat soort tattoo's?

Ik zou best graag een polynesian/maori tattoo willen liefst schouder + bovenarm, maar hoe krijgen jullie nou een beeld van wat je mooi vind of niet? Ik zou best iets willen wat met mijzelf te maken heeft maar je kunt moeilijk uitleggen hoe hij eruit gaat zien. Vind zelf die van dwayne johnson ook wel mooi maar wil wel iets origineels.

Iemand tips hoe je op een goed idee kan komen voor dat soort tattoo's?

Even goed inlezen hierover. al deze tats zijn origineel net omdat ze een verhaal vertellen. je gaat dus best naar iemand die deze stijl heeft "bestudeerd" daar geef je kernwoorden aan mee of je doet je verhaal en dan nog je vorm en waar je die wilt. er komt een schetsje terug je geeft je mening erover eventueel aanpassingen en paw je laat hem zetten. let wel op. de meeste echte artiesten zijn redelijk druk bezet ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

roman reigns

vette tattoo vind ik!.

nice !!!

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

t*ring man, 2000 euro voor een volle arm :eek: Moet je voor die mannen naar Rusland of komen ze bij jou uit de buurt?

192p77.jpg

kco77p.jpg

Aan deze laatste zou ze afgelopen vrijdag verder gegaan zijn. Ziet er nu nog een beetje leeg uit in mijn ogen.

2jdj3pz.jpg

Bij de tatoeerder waar ik heen ga ( ronald Bonkerk ) betaal je gewoon een 100 euro per uur en een arm ben je al gauw 16 tot 20 uurtjes mee bezig dus reken maar uit en sommige rekenen het ontwerpen/tekenen ook nog ... dus dit zijn hele normale prijzen hoor

Okay ik beloofde update .
Enkelen van jullie weten ondertussen al dat ik bezig ben met een greek themed sleeve.
Vorige week is er een uurtje verder gewerkt aan de binnenkant.
Het is niet zoveel vershil maar toch even een foto voor de liefhebbers :).

2ag2iqx.jpg

Sorry voor slechte pic quality was snel met telefoon genomen .
Normaal nog een tweetal uurtjes werk aan de binnenkant .
Dan zal het er gelukkig wel mooi uitzien :D

Deze tattoo laat ik volgende maand plaatsen, krijg ik als cadeau

image_zps8ffb6a37.jpg

Okay ik beloofde update .
Enkelen van jullie weten ondertussen al dat ik bezig ben met een greek themed sleeve.
Vorige week is er een uurtje verder gewerkt aan de binnenkant.
Het is niet zoveel vershil maar toch even een foto voor de liefhebbers :).

2ag2iqx.jpg

Sorry voor slechte pic quality was snel met telefoon genomen .
Normaal nog een tweetal uurtjes werk aan de binnenkant .
Dan zal het er gelukkig wel mooi uitzien :D

Nice! Mooie stijl. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Terug
Naar boven