- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bas 94 ga je voor de traditionele koi met die grootte koppen en schubben met waterlelies etc of voor de echte originele koi?? die heb ik namelijk ik kom uit de koi wereld vandaar mijn vraag
According to the different versions of the legend (there are three, I believe), the koi swim up the Yellow River. They do that in real life. Some say that when they reach the mouth of that river, they, due to their strength and perseverance, are turned into dragons.
The other version says that the few koi that are strong and brave enough to succeed in climbing the falls at the Dragon's Gate (along the Yellow River) are turned into dragons.
Both times it is as a reward for their perseverance and courage.
Another version says it swims up to the gate of heaven, is turned into a dragon, and flies away.
It symbolizes something relatively weak becoming something strong, and of perseverance.
Iemand die een goeie Polynesian/Maori artiest kent?
Liefst Limburg/Brabant.
Kosten zijn geen probleem.
update?
Bedoel je niet Greg Orie van Dragon in Eindhoven?
Hoorde ik laatst ook al van iemand, maar op de website staat dat hij zich richt op Japans/spiritueel..
Nee.
Greg zet al mijn stukken, inderdaad japans.
zijn zoon jim, zet alleen maar polynesian/maori hij heeft laatst z'n eigen shop geopend ik geloof in Waalre.
http://www.facebook.com/jim.orie.9?fref=ts

Ik zou best graag een polynesian/maori tattoo willen liefst schouder + bovenarm, maar hoe krijgen jullie nou een beeld van wat je mooi vind of niet? Ik zou best iets willen wat met mijzelf te maken heeft maar je kunt moeilijk uitleggen hoe hij eruit gaat zien. Vind zelf die van dwayne johnson ook wel mooi maar wil wel iets origineels.
Iemand tips hoe je op een goed idee kan komen voor dat soort tattoo's?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
roman reigns
vette tattoo vind ik!.
t*ring man, 2000 euro voor een volle armMoet je voor die mannen naar Rusland of komen ze bij jou uit de buurt?
![]()
![]()
Aan deze laatste zou ze afgelopen vrijdag verder gegaan zijn. Ziet er nu nog een beetje leeg uit in mijn ogen.
![]()
.
Deze tattoo laat ik volgende maand plaatsen, krijg ik als cadeau
![]()
Deze tattoo laat ik volgende maand plaatsen, krijg ik als cadeau

laat eens iets custom tekenen, wat niet op de rest lijkt!
blijft een hype hier.. zie nog steeds jongens lopen met vrijwel dezelfde tattoo, erg jammer imo.
Okay ik beloofde update .
Enkelen van jullie weten ondertussen al dat ik bezig ben met een greek themed sleeve.
Vorige week is er een uurtje verder gewerkt aan de binnenkant.
Het is niet zoveel vershil maar toch even een foto voor de liefhebbers.
![]()
Sorry voor slechte pic quality was snel met telefoon genomen .
Normaal nog een tweetal uurtjes werk aan de binnenkant .
Dan zal het er gelukkig wel mooi uitzien![]()