Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prijs schommelt meestal wel ergens rond de 100-150 euro voor een degelijke artist ;-)
Wat ga je laten zetten?

Zelfde probleem.. Me linkerarm moet af, me borst, buik, benen..

Die arm gaat wel mooi worden..
Jammer dat het zolang gaat duren in totaal of heb je al 10 afspraken staan de aankomende weken/dagen?
Ben benieuwd naar het geheel!

Vorig jaar had mijn vriendin een onwijs gave tattoo laten zetten op haar shouder met haar eigen naam, zoiets wou ik ook heel erg graag en ging ik opzoek naar de dichtstbijzijnde shop in mijn buurt.
Ik kon maar niks vinden alleen een paar, maar die waren qua prijs te hoogNa lang zoeken had ik eindelijk een shop gevonden in kerkrade en dat ook voor een voordelige prijsje :-) Ik heb hierover ook gelijk een review geschreven over de shop op tattoo winkels op de website van snizoo.
Het is zeker de moeite waard om hier even te kijken wat er allemaal over jouw shop wordt gezegd.

Weet iemand een goede shop in Almere?
En hoe zit het met je tattoo als je nog gaat groeien? Ik heb begrepen dat dit meerekt zeg maar (als hij goed gezet is) maar wat nou als je ineens 55cm armen krijgt, is je tattoo dan nog mooi?
Weet iemand een goede shop in Almere?
En hoe zit het met je tattoo als je nog gaat groeien? Ik heb begrepen dat dit meerekt zeg maar (als hij goed gezet is) maar wat nou als je ineens 55cm armen krijgt, is je tattoo dan nog mooi?