XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Bij Jimmy's (jim's) in Den Bosch zijn ze heel goed en lange wachttijden, maar prijs vind ik toch redelijk.
Kende iemand die erheen was gegaan (na half jaar wachten) en moest 3,5 uur zitten. Prijs zou 450 euro zijn maar werd 350 euro.
Ik wil daar zelf ook heen ;)

Prijs schommelt meestal wel ergens rond de 100-150 euro voor een degelijke artist ;-)

Wat ga je laten zetten?

Zie ergens een posts (vorige pagina) :p
Weet nog niet precies wat, maar ik heb de tijd (minimaal half jaar). Dus komt wel goed.

Updates?

Zou heel graag zelf een update plaatsen, maar helaas geen voortgang (geen geld).

Zelfde probleem.. Me linkerarm moet af, me borst, buik, benen..

Neh, bijna alles word spontaan gedaan...

Neh, bijna alles word spontaan gedaan...

Okee, ik maak wel een ontwerp voor tattoo op mn enkel, omdat daar al een zit. Ik denk dat als ik die spontaan doe, die dan lelijk wordt. Wil sowieso goed nadenken over dat soort dingen :P

tattooo2_zps237d37b5.jpg

Beetje onduidelijke foto en tijd geleden, maar dit is mn tattoo (rechtervoet, tussen dat bot en het midden van je enkel)..en ik wil daar dus iets omheen. Denk wel iets wat rondom mijn enkel/been gaat, mja..wil ook niet iets afgezaagds :roflol:

komt al dichterbij de glutes pic

ik vraag me af wanneer angelus dit topic weer eens wat gezelliger gaat maken met wat taboedoorbrekende discussiepunten

• Like
Waarderingen: mat
Die arm gaat wel mooi worden..
Jammer dat het zolang gaat duren in totaal of heb je al 10 afspraken staan de aankomende weken/dagen?
Ben benieuwd naar het geheel!

Ik had eerst 1 afspraak per 4 weken, maar volgende is pas weer in december
Denk dat ik met 3 sessies wel klaar ben hopelijk voor de lente:rolleyes:

December pas? Gvd lang wachtten... Ben echt benieuwd hoe het geheel word!
Ach ja wachten op GTA V hebben we ook overleefd... Zie de pics wel verschijnen (ALS ik tegen die tijd NIET verbannen ben, mag nog 1 rode kaart)

komt al dichterbij de glutes pic

:roflol:

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 06:46 ----------

Vorig jaar had mijn vriendin een onwijs gave tattoo laten zetten op haar shouder met haar eigen naam, zoiets wou ik ook heel erg graag en ging ik opzoek naar de dichtstbijzijnde shop in mijn buurt.

Ik kon maar niks vinden alleen een paar, maar die waren qua prijs te hoog :( Na lang zoeken had ik eindelijk een shop gevonden in kerkrade en dat ook voor een voordelige prijsje :-) Ik heb hierover ook gelijk een review geschreven over de shop op tattoo winkels op de website van snizoo.

Het is zeker de moeite waard om hier even te kijken wat er allemaal over jouw shop wordt gezegd.

:roflol:

ben nog altijd van stelling dat bij tattoos, 'goedkoop duurkoop is'.

grote namen in de tattoo wereld zetten geen tattoo's voor een 'voordelig prijsje'
want het is 1. niet makkelijk te leren, en 2. ze hebben werk zat.

ik zelf kon dikke 9 maanden wachten bij Greg Orie, en dat was het wachten dik waard!

Laatst bewerkt:
Weet iemand een goede shop in Almere?

En hoe zit het met je tattoo als je nog gaat groeien? Ik heb begrepen dat dit meerekt zeg maar (als hij goed gezet is) maar wat nou als je ineens 55cm armen krijgt, is je tattoo dan nog mooi?

En hoe zit het met je tattoo als je nog gaat groeien? Ik heb begrepen dat dit meerekt zeg maar (als hij goed gezet is) maar wat nou als je ineens 55cm armen krijgt, is je tattoo dan nog mooi?

Ligt aan de tattoo:
Veel of weinig detail?
Grootte
De plek waar je hem laat zetten
Vorm van de tattoo.
etc.

De tattoo zal idd meerekken, maar de lijnen en het inkleuren zal na een aantal jaar wel opnieuw gedaan moeten worden. Een tattoo met veel detail zou ik persoonlijk pas zetten indien je een fysiek hebt bereikt waarbij je niet zo veel gained of op een plek zetten die niet zo vatbaar is voor het "uitrekken".

Een platgestampt kaboutertje aan de onderkant van mijn linker voet

Ik heb op mijn schouder een tattoo laten zetten toen ik 53kg woog, en heb vorig jaar op mijn zwaarst 93kg ofzo gewogen. Qua kleuren, vaagheid,... geen problemen te zien. Qua vorm is mijn specifieke tattoo nu minder vatbaar voor wat vervorming, maar ik denk ook niet dat dat gebeurd is. Uiteindelijk, als je vel rekt, gaat dat denk ik niet op de ene plaats meer rekken dan op de plaats 2cm er naast.

Terug
Naar boven