XXL Nutrition

Stelling het Einde der Tijden - Apocalypse/Armageddon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat moet ik allemaal doen om te geloven ?

Want misschien ga ik et doen...ik ben bang voor die dag...

Wat voor nut heeft het om een topic als deze aan te maken? Wij gaan jou niet overtuigen, en jij ons zeker niet met je infantiele "argumentatie".

Ik ga naar de hel:woot:

God kan lekker de poeppleuris krijgen

kerel alleen god beslist of je naar de hel gaat of niet en niemand anders

Waarom ben jij er dan zo zeker van dat je naar de hemel gaat? Dan kun je Arnoldfan toch wel wat levenskennis meegeven, of wil je soms dat hij voor eeuwig zal branden in de hel?

Wat voor nut heeft het om een topic als deze aan te maken? Wij gaan jou niet overtuigen, en jij ons zeker niet met je infantiele "argumentatie".

+1

Hoewel je deze kerel met een maandje absolute afzondering zelf zal kunnen overtuigen dat het spaghettimoster echt is. :rolleyes:

Je kijkt teveel manga strips kerel. Daardoor is je verstand achteruit gehold en ga je in deze ongelofelijk vergezochte. onzinnige, theorieën geloven.;)

Maar god laat me toe als ik geloof toch, en je moet nog bidden en naar mekka toe.Leg even uit ik moet nu meteen beginnen.

I love the smell of napalm in the morning. Oh wacht dit gaat niet over Apocalypse Now.

Het einde der tijden maken wij niet mee, niemand eigenlijk.

Salaam Aleikum, verde zij met jullie allen bla bla zwakzinnig gebrabbel

iedere keer als ik jouw posts lees moet ik aan dat liedje 'ob la di ob la da' van de Beatles denken

corky.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ben jij er dan zo zeker van dat je naar de hemel gaat? Dan kun je Arnoldfan toch wel wat levenskennis meegeven, of wil je soms dat hij voor eeuwig zal branden in de hel?

kom op zeg dat hoef ik je toch niet te vertelen jullie weten het dondersgoed maar jullie willen zelf niet de waarheid om te beginne jullie harten is verblind voor de waarheid alleen god kan jullie helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven