Fitness Seller

Stelling het Einde der Tijden - Apocalypse/Armageddon

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
dit is een sirieuze topic.
probeer het ook nettjes te houden.
al je het interessant vindt dan kan je hier je vragen kwijt over de islam/dag des oordeels.
heb je niks zinnigs te zeggen rot dan op,je vervuilt deze leerzaame topic

+1 ongelovigen hebben geen respect ze weten dat ik gelijk heb en ze zijn bang

Laatst bewerkt:
in de spiegel, en dan moet je eens sirieus afvragen hoe dat is ontstaan

+ lol waarlijk de ongelovigen is de verliezer van mij mogen ze de rest van hun miezirige leven blind blijven en de waarheid niet zien ik gun liever de waarheid aan een arme wees kind dan deze ondakbare wezens

Laatst bewerkt:
Daar werd het ontstaan van de eerste levensvormen uitgelegd aan de hand van fossielen, gesteentes etc. En zo hoe wij mensen uiteindelijk ontstaan zijn. Stond zelfs in mijn boek dat religieuze mensen dit vaak niet kunnen accepteren.

En dan hadden we nog het vak Algemene Natuurwetenschappen, waar alles je ook haarfijn uitgelegd werd. Had je wat beter opgelet, dan hadden we deze debiele discussie niet.

jokeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahah jullie zijn waarlijk de verliezers

+1 ongelovigen hebben egen respect ze weten dat ik gelijk heb en ze zijn bang

Hoor jou en Adil nu al verschillende keren zeggen dat mensen die niet geloven er vervolgens wel angst voor kennen? Hoe bedoelen jullie dit? Als je niet in de boeman gelooft kan je er moeilijk bang voor zijn, niet?

Volgens mij is prayingman een kloontje wiens doel het is om religie belachelijk maken. Hoe meer hij praat hoe stompzinniger die fabeltjes klinken

Eerlijkheid verdwijnt, men zal diegene geloven die liegen en niet degene die de waarheid spreken.

waarlijk het verbaast mij nix ik verwacht nix anders van een ongelovige

waarlijk ben ik blij dat Hell en Hemel bestaat en dat god gaat oordelen amiin blijf maar ongelovig en maak het nog erger voor jezelf dan het nu al is amiin

En god sprak tegen Sjambamba: "Waarlijk, zij die valse profeten aanbidden zullen geen toegang krijgen tot de eeuwigheid. Waarlijk, zij die zich bezondigen aan het verkondigen van de woorden van Mohammed en Jezus, profeten van Satan, zullen eeuwig branden in de hel. Schuim internetfora af om mijn woord te verkondigen."
En zo geschiedde.

Volgens mijn geloof ben jij de verliezer. Dat zegt onze grote profeet, die de woorden van God zelf brengt. Volgens hem zijn alle religies verkeerd en zullen christenen, moslims, joden,... branden in de hel. Waarlijk!

er leven ongelovigen onder ons dat zijn mensen die niet naar hun heer luisteren en in hem geloven en zulke mensen zijn een ziekte onder de mensheid en zij zullen waarlijk branden, en branden zullen de ongelovigen
blijf vooral zoveel zondige als jullie kunnen, jullie willen de hell bezoekn,
De Hell zullen jullie waarlijk bezoeken
ik gun jullie de hell kijk hoe aardig ik voor jullie ben omdat jullie het zo graag willen ( vroeg of laat )

En god sprak tegen Sjambamba: "Waarlijk, zij die valse profeten aanbidden zullen geen toegang krijgen tot de eeuwigheid. Waarlijk, zij die zich bezondigen aan het verkondigen van de woorden van Mohammed en Jezus, profeten van Satan, zullen eeuwig branden in de hel. Schuim internetfora af om mijn woord te verkondigen."
En zo geschiedde.

waarlijk jij bent een slaaf van de vervloekte satan, de satan speelt met jouw arme ziel ondankbare wezen, en waarlijk satan zal jouw in de steek laten en branden zul jij en Satan

er leven ongelovigen onder ons dat zijn mensen die niet naar hun heer luisteren en in hem geloven en zulke mensen zijn een ziekte onder de mensheid en zij zullen waarlijk branden, en branden zullen de ongelovigen
blijf vooral zoveel zondige als jullie kunnen, jullie willen de hell bezoekn,
De Hell zullen jullie waarlijk bezoeken
ik gun jullie de hell kijk hoe aardig ik voor jullie ben omdat jullie het zo graag willen ( vroeg of laat )

Lees eens goed, r*tard.

Volgens zijn geloof ga jij branden in de hel. Hij is dus geen ongelovige.

frees of vrees?

ga NL leren kerel!
:roflol:

Hee corrupte boef, moet jij onderhand je boot nog niet pakken naar zuid amerika met al die schulden van je, bootje zal wel zinken met dat mokkel van je erbij.

Ik ga even squaten, later...

Natuurlijk maar 10 centimeter zakken want dan pak ik meer en ben ik de man op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven