XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

  • Grote kans dus dat het een probleemgeval is? Diens kleine broer, de E46, was ook niet de meest betrouwbare.
     
    Geen idee. Maar hij haalt ze, idd, vooral uit het buitenland. Zie trouwens niet hoe jij ziet dat deze uit D. komt.
     
    Dat zie ik ook niet.
    Maar 90% van zijn voorraad komt uit Duitsland.
    Daar zijn nog steeds pareltjes te vinden van >20 jaar met minder dan 100 k op de teller.

    Maar mijn reactie was omdat ik niet weet hoe de apk werkt in Duitsland, Italië of een ander land.
    En dat de kilometerstand icm beurt/apk niet zo vreemd hoeft te zijn als dat het lijkt.
     
    Ik vind een carbonnen dak niet altijd even geslaagd, vooral bij de 6 Reeks om één of andere reden. Afhankelijk van de kleur bij de M2 (aftermarket), M3 en M4 wel, maar zelf zou ik het wellicht toch afbestellen. (bij de M3/M4 kan dat)
     
    Laatst bewerkt:
    RKP Carbon Fiber Roof (F87 M2)
    2n095hk.jpg


    349dlyd.jpg


    2i1cly8.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    De instapper op benzine is de 520i: verkrijgbaar vanaf 55.299 euro, terwijl BMW voor de leaserijder een richtprijs van 889 euro per maand communiceert.

    De instapdiesel is de 520d, met 190 pk en 400 Nm uit een tweeliter viercilinder, die vanaf 57.299 besteld kan worden. Hiervoor geeft het Duitse merk voor leaserijders een bedrag op van 949 euro per maand.
    http://autovisie.nl/2016/11/nieuws/bmw-5-serie-vanaf-februari-nederland-vanaf-55-mille/

    Het wordt bij de 5 serie vanaf 535d/535i pas leuk, als deze te prijzig is altijd al gevonden dat je dan beter kan gaan voor een mooie dikke 3 serie (of 4 coupe).
     
    Laatst bewerkt:
    Moet denken wat ik ook ooit op top gear site las over de 7 serie: 730d is al you need. Meer power van die serie heb je niet nodig.
     
    Dacht vroeger begonnen ze onder de 50 k. Is toch wel psychologische grens.
     
    Lekker Duits sfeertje zoals het hoort te zijn

     
    Zouden ze nog onderdelen hebben voor mijn Tiger?


    :trollfacex:
     
    Back
    Naar boven