AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Fake exhausts, I cry evertiem. Rs6 is ook zo sad als je bij de originele uitlaten die uitlaat in kijkt, kom op zeg hoe moeilijk is het om een vloeiend pijpje te maken :o

Lamborghini doet daar gelukkig niet aan mee. :)
 
Er zijn maar twee opties:

1. 'Klassieke' uitlaat
2. Geen uitlaat

:)
 
Lamborghini doet daar gelukkig niet aan mee. :)

Mag ook wel voor die prijs, ach als je t geld voor een rs6 hebt heb je ook wel het geld voor een fatsoenlijke uitlaat. Scheelt wel dat het niet echt opvalt maar van dicht bij is het gewoon jammer...
 
Er zijn maar twee opties:

1. 'Klassieke' uitlaat
2. Geen uitlaat

:)

large-AC-Cobra.jpg


Ach zoiets mag ook nog wel :p
 
1/2 natty. :)
 

Bijlagen

  • Screenshot_20171020-184956.jpg
    Screenshot_20171020-184956.jpg
    168,4 KB · Weergaven: 43
Klassieker:

8oI90MF.jpg


Inclusief AMG badge

Zit tenminste nog een t stuk op ook al is het een cheap aftermarket sierstukje :o

Seat heeft het volgens mij ook dat ze 2 pijpjes hebben en dan uit 1 komt geen rook, besteed dan ff die 10 euro meer om te zorgen dat rook uit beide komt..
 
Eerste auto die dat heeft. Geeft ook tegendruk met sturen als je te dicht langs een muur etc gaat. Of als je van opzij aangreden gaat worden kantelt de auto iets waardoor de dorpel van de auto betere bescherming geeft. Kan ook met de afstandsbediening de auto laten parkeren. En nog meer vernuftig spul.

Super vet toch...
 
Ach als ik in de auto zit wil ik zelf rijden, als ik rond gereden wil worden ga ik wel met de bus :roflol:

Ik rij vaak 220km per dag. Dan is het echt wel lekker om gereden te worden.... zondag weer ff naar je woonplaats :cool:. Dus pas maar op...
 
Ik rij vaak 220km per dag. Dan is het echt wel lekker om gereden te worden.... zondag weer ff naar je woonplaats :cool:. Dus pas maar op...

Ik woon niet in Wapenveld hoor :p

Ik heb in 3 jaar 160.000 km gereden met mijn eigen auto en dan nog 50-100k km in andere auto’s. Enige moment dat ik gereden had willen worden was toen ik wouten tegen kwam :roflol:

Vermaak me altijd prima in de auto, zolang er niet een 17 jarig mokkeltje je muziek installatie kaapt en keihard muziek loopt mee te blèren.

Ga zondag wel in Wapenveld op zoek naar een vreemde Volkswagen. Zal wel een nieuwe/vorige generatie Passat zijn. :trollface:
 
Ik woon niet in Wapenveld hoor :p

Ik heb in 3 jaar 160.000 km gereden met mijn eigen auto en dan nog 50-100k km in andere auto’s. Enige moment dat ik gereden had willen worden was toen ik wouten tegen kwam :roflol:

Vermaak me altijd prima in de auto, zolang er niet een 17 jarig mokkeltje je muziek installatie kaapt en keihard muziek loopt mee te blèren.

Ga zondag wel in Wapenveld op zoek naar een vreemde Volkswagen. Zal wel een nieuwe/vorige generatie Passat zijn. :trollface:

Ik ga naar Heerde...
 
Ik ga naar Heerde...

Ah :p

Kun je lang zoeken vermoed ik, vriend bobt waarschijnlijk dus zondag staat polo in Zwolle en moet zelf lui in Amsterdam ophalen.

Was vanmiddag nog aan het touren in Zwolle, zal ongetwijfeld bij je huis in de buurt geweest zijn :roflol:
 
Ah :p

Kun je lang zoeken vermoed ik, vriend bobt waarschijnlijk dus zondag staat polo in Zwolle en moet zelf lui in Amsterdam ophalen.

Was vanmiddag nog aan het touren in Zwolle, zal ongetwijfeld bij je huis in de buurt geweest zijn :roflol:

Was je kranten aan het bezorgen dan? :P
 
Back
Naar boven